Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

ProSpex versterkt Dutch Hosting Provider Association

Datum nieuwsfeit: 19-03-2013
Dit is een authentiek persbericht Bron: Prospex
Meer berichten uit deze bron Meer berichten uit deze bron
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Partnertip, Ontvang kortingen op:

Tot 25% korting op parkeren bij Schiphol? Bezoek ons nu

Geldig t/m: 30 Dec 2014

Internetvergelijken.nl - Tot 15% korting op internet abonnementen

Geldig t/m: 30 Okt 2014

Powered by Vouchercode.nl, onderdeel van Rebel Internet

Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

ProSpex versterkt Dutch Hosting Provider Association

Verzoek om lid te worden komt van Microsoft

DEN HAAG, 20130319 -- B2B telemarketinggigant Prospex wordt op verzoek van Microsoft lid van de Dutch Hosting Provider Association (DHPA), een samenwerking van marktleidende hosting- en cloud providers en marktleidende leveranciers.

Commercieel directeur van Prospex Maxim Spek is vereerd met het lidmaatschapsverzoek. ‘Als Microsoft je vraagt de DHPA te komen versterken met je creativiteit en kennis, dan zeg ik uiteraard met trots ja. Onze opgedane ervaringen willen we vanuit ProSpex graag delen met de grote spelers in de markt. De sector is hard op weg volwassen te worden. De concurrentie is flink toegenomen en daardoor krimpen de marges. Vrijwel elke speler is dus op zoek naar nieuwe waardevolle toevoegingen aan het diensten portfolio. Tegelijkertijd  is het voor iedere speler belangrijk dat de markt op een kwalitatieve manier succesvol benaderd wordt, zodat het goede imago van de sector geen schade wordt toegedaan zoals bijvoorbeeld is gebeurd in de energie en telecom sector.’

ProSpex bouwde de afgelopen jaren samen met partijen als KPN en Microsoft veel ervaring op en zette met veel succes diverse online producten in de markt. Dat gebeurde via diverse kanalen zoals de telefonische verkoop, het maken van bezoekafspraken, het leveren van accountmanagers met een gevulde agenda, en online &  direct marketing campagnes.

Welkom
De DHPA is verheugd dat Prospex ingaat op het verzoek en heet Prospex hartelijk welkom als jongste lid. ‘Wij zijn blij met het besluit van Prospex om zich aan te sluiten als partner’, zegt Michiel Steltman, directeur van de DHPA. ‘De Nederlandse hostingsector groeit snel en we zien dat het juist innovatieve bedrijven zoals Prospex zijn die het belang van de online sector herkennen. Hun professionele en vernieuwende aanpak past dan ook goed bij het profiel en onze doelstellingen.’

De kernwaarden van de DHPA-leden zijn: professionaliteit, kwaliteit en transparantie. Daarmee levert de DHPA een bijdrage aan het vertrouwen in de online industrie als geheel. Een industrie die in Nederland een van de grootste ter wereld is en ongeveer 33% van de gehele e-commerce omzet in Europa faciliteert. Daarmee is de Nederlandse online sector uitgegroeid tot een factor van belang voor de economie.

Over Prospex
ProSpex is marktleider in business-to-business telemarketing in Nederland en wist afgelopen jaar een FD Gazelle Award en de Ondernemersprijs Haaglanden 2012 in de wacht te slepen. Sinds 2007 faciliteert ProSpex de zakelijke markt van ‘leads’, oftewel aanleidingen tot verkoopgesprekken.

Dankzij hun mix van klantgerichtheid, kennis, creativiteit en eigenwijsheid weet ProSpex al jarenlang opdrachtgevers, zoals KPN, T-mobile, LeasePlan, en Microsoft, slim te positioneren.

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Meer berichten uit deze bron // Vindplaats van dit bericht // Printversie

Klik hier voor het Nieuwsbank persberichtenformulier

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie