Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau
Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

CEDEO accrediteert PensioenVizier voor pensioencursussen accountants

Datum nieuwsfeit: 19-03-2013
Dit is een authentiek persbericht Bron: PensioenVizier
Meer berichten uit deze bron Meer berichten uit deze bron
Printversie Printversie
Zoek soortgelijke berichten Zoek soortgelijke berichten

Bookmark and Share

Scroll de pagina (druk op een toets of muisknop om het scrollen te stoppen)

CEDEO accrediteert PensioenVizier voor pensioencursussen accountants

PensioenVizier vervult de enorme behoefte aan goed pensioenadvies

Sneek, 20130319 -- PensioenVizier is door CEDEO (onderdeel van Lloyds’s Register Nederland BV) namens het Koninklijk NIVRA (Nederlands Instituut voor Register Accountants) officieel erkend als onderwijsinstelling voor de Permanente Educatie (PE) van Registeraccountants.

Voor de accreditatie als onderwijsinstelling is het intensieve beoordelingstraject van CEDEO (zie http://cedeo.nl/nl/category) volledig en succesvol doorlopen. De beoordeling is gericht op alle aspecten van de pensioencursussen voor accountants:
  • het voortraject
  • het opleidingsprogramma
  • de uitvoering
  • de docent(en)
  • het cursusmateriaal
  • de accommodatie
  • de organisatie en administratie
  • de prijs-kwaliteit-verhouding
Op alle punten scoort PensioenVizier uitstekend. Deelnemers geven aan tevreden tot zeer tevreden te zijn over de verschillende aspecten van de pensioencursus voor accountants. Uitspraken van de deelnemers in het rapport van CEDEO over de inhoud van de cursus:

“Ik ben zeker tevreden over de inhoud van de cursus. Het wordt steeds ingewikkelder om een goed pensioenadvies te geven. Het is daarom voor mij als accountant heel belangrijk bij te blijven op dit gebied. De cursus van PensioenVizier heeft mij daarbij geholpen. Een aantal punten uit de cursus heb ik al kunnen toepassen bij mijn eigen cliënten.”

Het was een nuttige en leerzame bijeenkomst op een prima locatie en ik kan me niet herinneren dat ik erg schrok van de prijs van de cursus. Dat is dus wel in orde.”

Meer informatie over pensioencursussen voor accountants
Marcel Wallage, directeur/eigenaar van PensioenVizier, richt zich op heldere, persoonlijke adviezen over pensioenen. Vanuit de hoofdvestiging in Sneek breidt het bedrijf zich gestaag uit met vestigingen in heel Nederland. Op Twitter (@PensioenVizier) zijn al bijna 14.000 mensen die Marcel Wallage volgen.

Enorme behoefte aan goed pensioenadvies
PensioenVizier springt met een online training (Pensioenklas) en de pensioencursussen voor accountants in het gat tussen de enorme behoefte aan goed pensioenadvies en de aanwezige kennis over pensioenen bij financieel adviseurs.

Meer informatie via www.pensioenvizier.nl of telefonisch via 088 90 00 909.

Noot voor redacties

Bookmark and Share

Dit is een bericht uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Gegevens in dit bericht kunnen verouderd zijn. Overname is toegestaan onder voorwaarden. Eventueel in dit bericht vermelde (e-mail) adressen en telefoonnummers zijn uitsluitend bedoeld voor journalisten.

// zoek soortgelijke berichten // Meer berichten uit deze bron // Vindplaats van dit bericht // Printversie

Klik hier voor het Nieuwsbank persberichtenformulier

Voorpagina / / Persberichten lezen / / Persbericht plaatsen / / Wie-is-Wie

Abonneren -- Over Nieuwsbank -- Privacy Policy -- Uw reactie