CEDEO accrediteert PensioenVizier voor pensioencursussen accountants

PensioenVizier vervult de enorme behoefte aan goed pensioenadvies

Sneek, 20130319 -- PensioenVizier is door CEDEO (onderdeel van Lloyds’s Register Nederland BV) namens het Koninklijk NIVRA (Nederlands Instituut voor Register Accountants) officieel erkend als onderwijsinstelling voor de Permanente Educatie (PE) van Registeraccountants.

Voor de accreditatie als onderwijsinstelling is het intensieve beoordelingstraject van CEDEO (zie http://cedeo.nl/nl/category) volledig en succesvol doorlopen. De beoordeling is gericht op alle aspecten van de pensioencursussen voor accountants:
  • het voortraject
  • het opleidingsprogramma
  • de uitvoering
  • de docent(en)
  • het cursusmateriaal
  • de accommodatie
  • de organisatie en administratie
  • de prijs-kwaliteit-verhouding
Op alle punten scoort PensioenVizier uitstekend. Deelnemers geven aan tevreden tot zeer tevreden te zijn over de verschillende aspecten van de pensioencursus voor accountants. Uitspraken van de deelnemers in het rapport van CEDEO over de inhoud van de cursus:

“Ik ben zeker tevreden over de inhoud van de cursus. Het wordt steeds ingewikkelder om een goed pensioenadvies te geven. Het is daarom voor mij als accountant heel belangrijk bij te blijven op dit gebied. De cursus van PensioenVizier heeft mij daarbij geholpen. Een aantal punten uit de cursus heb ik al kunnen toepassen bij mijn eigen cliënten.”

Het was een nuttige en leerzame bijeenkomst op een prima locatie en ik kan me niet herinneren dat ik erg schrok van de prijs van de cursus. Dat is dus wel in orde.”

Meer informatie over pensioencursussen voor accountants
Marcel Wallage, directeur/eigenaar van PensioenVizier, richt zich op heldere, persoonlijke adviezen over pensioenen. Vanuit de hoofdvestiging in Sneek breidt het bedrijf zich gestaag uit met vestigingen in heel Nederland. Op Twitter (@PensioenVizier) zijn al bijna 14.000 mensen die Marcel Wallage volgen.

Enorme behoefte aan goed pensioenadvies
PensioenVizier springt met een online training (Pensioenklas) en de pensioencursussen voor accountants in het gat tussen de enorme behoefte aan goed pensioenadvies en de aanwezige kennis over pensioenen bij financieel adviseurs.

Meer informatie via www.pensioenvizier.nl of telefonisch via 088 90 00 909.

Noot voor redacties