persbericht

Datum nieuwsfeit: 18-05-2017
Bron: Peoples Republic BV

Commissaris ‘slaat’ nieuwe mijlpaal Peoples Republic

BREDA, 20170518 -- Peoples Republic is erg trots op een nieuwe mijlpaal in zijn bestaan: We hebben Frank Vogt bereid gevonden als commissaris aan te treden. De ervaren bestuurder (onder meer Staatsloterij, SDU en Wegener) is al sinds het prille begin een vaste relatie van de Republic. Dat hij ervoor kiest ons als sparring partner te versterken, getuigt bovendien van een groot vertrouwen in onze koers.

Commissaris ‘slaat’ nieuwe mijlpaal Peoples RepublicSander Gerritsen, oprichter en algemeen directeur van Peoples Republic: “Tien jaar geleden ontstond onze warme band, toen Peoples Republic de eerste IT’ers mocht werven voor de Staatsloterij. Frank was daar toen operationeel directeur. Bij de fraaie carrière die hij heeft opgebouwd, bleven wij betrokken als preferred supplier. Dat heeft niet alleen mooie opdrachten opgeleverd, maar ook een vertrouwensrelatie die mij heel dierbaar is. Het commissariaat zie ik als een kroon op dat werk.”

Tegenwoordig werkt Frank Vogt als operationeel directeur bij VBK uitgevers. Naast die rol legt hij zich toe op commissariële activiteiten, zoals nu dus bij Peoples Republic. “Met Peoples Republic heeft Sander een onderscheidende organisatie neergezet, die kwaliteit en ondernemerschap voorop stelt. Voor een eenhoofdige directie is het een hele verantwoordelijkheid om zowel de dagelijkse operatie als de lange termijn te bedienen. Op dat laatste vlak hoop ik een strategisch klankbord te zijn, naast de formele taken als toezichthouder.”

Peoples Republic gelooft sterk in de toegevoegde waarde van IT’ers die de business begrijpen. Technologie bepaalt in veel bedrijven het verschil tussen winnen en verliezen. De professionals die wij werven en detacheren opereren vanuit dat bedrijfsbelang. Peoples Republic bemiddelt IT’ers bij marktleiders en organisaties die daarnaar streven. Want wat ons het meest motiveert, is samen succesvol zijn.

Noot voor redacties