persbericht

Nieuw Snor-boek: Relax Mama Zwangerschapskalender

Utrecht, 20170510 -- Terwijl iedereen je feliciteert met je zwangerschap en de eerste kraamcadeautjes binnenstromen, heb je zelf misschien wat tijd nodig om te wennen aan dit nieuwe fenomeen. Gelukkig is er nu deze vrolijke Zwangerschapskalender in de serie van Relax Mama bij Uitgeverij Snor. Auteur Elsbeth Teeling steekt je 42 weken lang een hart onder de riem. De ‘Relax Mama zwangerschapskalender’ verschijnt 10 mei bij Uitgeverij Snor.

Nieuw Snor-boek: Relax Mama ZwangerschapskalenderDe ‘Relax Mama zwangerschapskalender’ is – net als de zwangerschap - verdeeld in 3 trimesters van in totaal 42 weken. De kalender neemt de zwangere week voor week mee. Iedere week een illustratie, quote, een mijlpaal, een bingo of een zwangerschapsles voor de man. Zo valt er bijvoorbeeld te lezen dat de zwangere altijd gelijk heeft, bevat de kalender tips die je kunt gebruiken als zwangerschapssmoezen (‘‘Ik moet morgen extreem vroeg op om varkens te knuffelen met collega’s’’) en is er een handige woordenlijst waar mannen gegarandeerd indruk mee kunnen maken op de verloskundige.

Relax Mama
Eerder bracht Uitgeverij Snor in de populaire Relax Mama-serie de titels ‘Relax Mama’, ‘Love Mama’, het ‘Relax Mama kwartet’, posters en ansichtkaarten uit. Elsbeth Teeling richtte in 2010 daarnaast de Facebookgroep Club voor relaxte moeders op, die inmiddels ruim 135.000 fanatieke volgers heeft. In 2016 volgde aansluitend de website clubvanrelaxtemoeders.nl. ‘Relax Mama’ het boek werd vertaald in het Engels, Frans en Duits.

Over de makers
Auteur Elsbeth Teeling (1970) werkte tot 2011 als manager in het bedrijfsleven. Na de geboorte van haar jongste zoon koos ze ervoor om zich helemaal op het schrijven te richten. Ze is nu freelanceschrijver, blogger én relaxte moeder.

Moniek Bouwmeester van Studio Pomp illustreerde alle delen van de Relax Mama-serie. Ze studeerde in 2011 af aan ArtEZ Academy of Art & Design in Enschede.

Titel: Relax Mama zwangerschapskalender
Auteur: