persbericht

Datum nieuwsfeit: 11-05-2017
Bron: Rijksvastgoedbedrijf

Nieuwe start verkoop defensiewoningen op Curaçao en Aruba

DEN HAAG, 20170511 -- Het Rijksvastgoedbedrijf heeft succesvol diverse voormalige defensiewoningen op Curaçao en Aruba verkocht. Naar aanleiding van deze verkopen heeft het Rijksvastgoedbedrijf besloten om wederom een aantal woningen te gaan verkopen op Curaçao en Aruba. Vanaf 11 mei zal de verkoopinformatie beschikbaar zijn en kunnen geïnteresseerde alle woningen via de website Caribbean-Houses.com opzoeken.

De woningen op Curaçao zijn gelegen in de wijken Grote Berg en Oude Water. De wijk Grote Berg ligt zeer gunstig ten opzichte van het vliegveld Hato en de wijk Oude Water ligt in de wijk Montaña, 5 km ten oosten van Willemstad. Op Aruba worden acht woningen in de wijk Bushiri verkocht en deze wijk is zeer gunstig gelegen ten opzichte van centrum van Oranjestad.

[Nieuwe start verkoop defensiewoningen op Curaçao en Aruba]

Deze vrijstaande eengezinswoningen werden voorheen bewoond door Nederlandse defensiemedewerkers. Alle aangeboden woningen worden individueel via een notaris op basis van vrijwillige veiling verkocht. Het Rijksvastgoedbedrijf is namens de Nederlandse Staat verantwoordelijk voor de verkoop van de woningen.

Bezoek de website www.caribbean-houses.com voor meer actuele informatie over de woningen, verkoopprocedures en bezichtigingsdagen. De website wordt regelmatig ge-update met nieuwe informatie. De updates zijn ook te volgen via Facebook.

Noot voor redacties