persbericht

DAK Intermediairscollectief biedt haar adviseurs DAK Inkomen

NIEUWEGEIN, 20170515 -- DAK Intermediairscollectief introduceert een nieuwe service: DAK Inkomen. Met de komst van deze service biedt DAK haar leden een uitbreiding aan van het servicepakket. Want naast DAK Verzekeringen, DAK Hypotheken en DAK Kredieten biedt de toevoeging van DAK Inkomen de leden een steeds bredere dienstverlening. Vanaf nu hebben zij ook toegang tot inkomensverzekeringen voor het MKB. DAK biedt deze nieuwe service aan in samenwerking met UPIVA, waarmee DAK al een goede samenwerking heeft op het gebied van zorgverzekeringen.

Tim Rijvers, algemeen directeur van DAK Intermediairscollectief, stelt: “Onze leden vragen regelmatig om een goede propositie voor verzuimverzekeringen. Deze propositie kunnen we nu vormgeven door de samenwerking met UPIVA. Zo combineren we de kracht van onze leden met die van UPIVA. DAK-leden krijgen toegang tot het beste IT-platform voor inkomensverzekeringen en ontvangen binnen 24 uur diverse offertes voor de klant.”

Directeur van UPIVA, Maurice Massaar, geeft aan dat het extra voordeel is dat veel leden van DAK al bekend zijn met UPIVA door de samenwerking op het gebied van zorg. “Dat we nu ook voor inkomensverzekeringen deze relaties mogen bedienen is voor UPIVA een bevestiging van de goede relatie die wij met DAK hebben opgebouwd. Wij zijn enorm trots op deze uitbreiding en kijken met veel enthousiasme uit naar de komende periode.”
[Ondertekening door Maurice Massaar (links) en Tim Rijvers (rechts)]

Ondertekening door Maurice Massaar (links) en Tim Rijvers (rechts).

Met DAK Inkomen beschikken de 1500 aangesloten adviseurs van DAK over de Adviesmodule Sociale Zekerheid. Met deze module kunnen de adviseurs snel en eenvoudig een passend advies voor de klant maken. Speciaal voor de adviseurs heeft DAK Inkomen een introductievoorstel. Het betreft een aantrekkelijke aanbieding voor de adviseur en zijn medewerkers.

Noot voor redacties