persbericht

Datum nieuwsfeit: 16-05-2017
Bron: VBAT

Eugene Bay treedt af als Chairman van VBAT Group

Amsterdam, 20170516 -- In het afgelopen jaar heeft Eugene Bay succesvol leidinggegeven aan de integratie van VBAT en dBOD. Nu is het moment gekomen dat Eugene aftreedt als Chairman van VBAT Group.

Eugene startte VBAT in 1984 samen met drie partners. In de afgelopen 30 jaar heeft Eugene VBAT gemaakt tot een succesvol, internationaal gerespecteerd en prijswinnend brand designbureau.

Afgelopen jaar zijn VBAT en dBOD samengegaan. Eugene heeft succesvol leidinggegeven aan het team dat richting heeft gegeven aan de integratie van de bureaus binnen VBAT Group. Voor Eugene is nu het moment daar om de huidige Directie de volgende fase in het bestaan van VBAT Group vorm te laten geven.

Eugene zal in zijn nieuwe rol van oprichter en adviseur blijven bijdragen aan VBAT Group. Daarbij richt Eugene zich op business development activiteiten, advies aan de Directie en strategisch advies aan klanten. Deze klanten zijn HEINEKEN en DIAGEO (spirits).

VBAT Group is ca. 85 designers groot.
Het team herbergt 14 nationaliteiten.
VBAT Group is een WPP-company.

Noot voor redacties