persbericht

Bron: Jortt BV
Meer uit deze bron

Boekhoudprogramma Jortt introduceert de realtime jaarafsluiting

Besparing van honderden Euro's voor ondernemers

ALMERE, 20170517 -- Het innovatieve boekhoudprogramma Jortt introduceert als eerste boekhoudprogramma de realtime jaarafsluiting. Het afronden van het boekjaar is in traditionele boekhoudsystemen een arbeidsintensief en complex proces. Jortt heeft daarom alle handelingen geautomatiseerd die nodig zijn voor het afsluiten van een boekjaar. Hierdoor besparen ondernemers veel tijd en geld. Wat het systeem extra bijzonderder maakt, is dat de jaarafsluiting realtime wordt bijgewerkt. De jaarafsluiting is dus al klaar op het moment dat de laatste boeking van het jaar is gedaan.

[beschrijving] Nooit meer ingewikkeld puzzelen
Een jaarafsluiting van de boekhouding is voor ondernemers vaak een ingewikkelde puzzel. Boekhoudprogramma Jortt neemt dit werk nu automatisch en realtime over. En realtime is ook echt realtime. Bij iedere nieuwe boeking of wijziging van een bestaande boeking wordt achter de schermen, direct en volledig automatisch, voor de jaarafsluiting een tegenboeking gemaakt of aangepast. Voor een jaarafsluiting hoeft er in Jortt dus echt niets meer handmatig gedaan te worden. En dat bespaart uren werk, ergernis en gepuzzel of honderden euro's aan een boekhouder.

Boekhouden zonder ook maar één handmatige handeling
Volgens Hilco de Roo, Commercieel Directeur van Jortt: "De realtime automatische jaarafsluiting van Jortt is weer een unieke innovatie die past in onze visie om al het handmatige werk uit het boekhouden te halen. Ondernemers hoeven niet na te denken over de jaarafsluiting. Deze wordt automatisch gemaakt terwijl de boekingen worden verwerkt. Complexe boekingen worden allemaal achter de schermen gedaan. Zodat zonder ook maar één handmatige handeling, het volgende boekjaar klaarstaat."

Over Jortt
Jortt is een intuïtief boekhoudprogramma gemaakt voor ondernemers. Dankzij de unieke boekhoudmethode 'Ondernemer Gericht Boekhouden' kunnen ondernemers zelf eenvoudig de boekhouding voeren. Door enkel de bankmutaties in te lezen en daar facturen aan te koppelen wordt de boekhouding verder geheel automatisch gedaan. Van btw-aangifte, winst- en verliesrekening, balans en nu dus ook de jaarrekening. Jortt is geschikt voor bedrijven in de categorie 'Klein en Micro'. Oftewel, van zzp'er tot eenmanszaak, vof, maatschap en bv tot een omzet van € 12 miljoen per jaar. Zie voor meer informatie: www.jortt.nl

Noot voor redacties