persbericht

Datum nieuwsfeit: 12-06-2017
Bron: Expatax B.V.

Utrechts kantoor winnaar Global Payroll Supplier 2017

UTRECHT, 20170612 -- Jaarlijks worden de ‘Oscars’ voor internationale kantoren uitgereikt die actief zijn op het gebied van ‘global mobility’ advies. De International Payroll Award is de belangrijkste prijs in deze sector. Deze prijs is de waardering voor de kennis en deskundigheid van de beste organisaties op het gebied van ‘internationale salarisadministraties’. Nadat de afgelopen jaren de uitreikingen plaatsvonden in diverse Europese landen werd deze nu voor het eerst in Nederland uitgereikt. Het internationale kantoor Expatax B.V. uit Utrecht, partner van activpayroll ltd., was de trotse winnaar van de Global Payroll Supplier Award 2017.

[Foto Expatax BV winnaar Global Payroll Supplier 2017]
Op de foto: het winnende team van Expatax BV. Vlnr: Kees Jan van Loveren, payroll manager Expatax B.V., Sian Odgers, business director activpayroll ltd. en Bart van Meijl, Managing director Expatax B.V.

Vanaf 2004 is Expatax B.V. verantwoordelijk voor de Nederlandse klanten van haar collega-organisatie activpayroll ltd. in Aberdeen. Inmiddels worden vanuit het Utrechtse kantoor gerenommeerde klanten ondersteund als BlackRock International, Riverbed Technology B.V., Palo Alto Networks, KLM, Servicetec B.V. en Clarks Shoes. “Het kantoor Expatax heeft zich de afgelopen 10 jaar bewezen als een betrouwbare en kwalitatief sterke partner voor internationale bedrijven, internationale salarisadministraties zijn een sterk onderdeel van onze activiteiten” aldus Bart van Meijl, regional director activpayroll ltd. en partner van Expatax B.V.

De International Payroll Award is de enige organisatie die jaarlijks op basis van selectie en beoordeling door een internationale vakjury een oordeel vormt over de kwaliteit van de diverse internationale kantoren werkzaam op dit gebied. De jury bestond dit jaar uit o.a. David Spencer, director Global Mobility Compensation Deloitte, Lisa Orton, senior manager KPMG en Marcel van der Sluis, directeur van het Register Payroll Accounting Nederland. Dit jaar waren diverse bekende kantoren genomineerd waaronder SDWorkx, BDO LLD, Safeguard World International en Cloudpay. Uiteindelijk ging Expatax/activpayroll met de internationale award aan de haal. Volgens Alison Sellar, CEO activpayroll ltd. niet geheel verassend: “De jarenlange samenwerking met het kantoor Expatax B.V. als onze partner in Nederland levert ons geweldige resultaten op, de professionaleit, het vakmanschap en collegialiteit zien we terug in deze internationale erkenning”

Noot voor redacties