persbericht

Datum nieuwsfeit: 05-07-2017
Bron: DS COVERS

DS COVERS lanceert nieuwe beschermhoes auto, scootmobiel en quad

Trend: Indoor- en outdoorbescherming van vervoersmiddelen

Apeldoorn, 20170705 -- Steeds meer consumenten beschermen hun vervoersmiddel met een beschermhoes. Een beschermhoes geeft bescherming tegen regen, UV licht, vogeluitwerpselen maar ook tegen stof in de garage. Sinds mei 2017 heeft DS COVERS haar aanbod beschermhoezen uitgebreid met een indoor autohoes, scootmobielhoes en Quad / ATV hoes.

DS COVERS lanceert nieuwe beschermhoes auto, scootmobiel en quadBOXX indoor autohoes

Veel sportauto’s, cabriolets en/of oldtimers staan in de wintermaanden binnen. Om de auto dan te beschermen tegen met name stof, heeft DS COVERS de BOXX indoor autohoes ontwikkeld. Deze hoes van ‘stretch satin’ zit als een zachte sok om de auto. Het materiaal is anti-statisch waardoor het stof afstoot. De hoes is beschikbaar in vijf maten en heeft een sedan/coupe model. Het assortiment autohoezen zal later dit jaar worden uitgebreid met een hoogwaardige outdoor autohoes. Ook is de hoes te personaliseren met door er iets op te laten borduren (logo, type, naam). BOXX indoor autohoes

Scootmobielhoes

Scootmobiels staan vaak buiten geparkeerd. Hierdoor worden ze blootgesteld aan regen en UV licht wat de levensduur van het apparaat verkleind. Om die reden heeft DS COVERS een scootmobielhoes toegevoegd aan haar assortiment. Hierbij is nauwkeurig gekeken naar de afmetingen van de meest populaire scootmobiels en zijn 2 maten gedefinieerd met optimale pasvorm. De hoes is van sterk 300D polyester en is eenvoudig om een scootmobiel te vouwen. Scootmobielhoes

Qaud / ATV hoes

Het aantal quads in Nederland en Duitsland is groeiende en ook deze vervoersmiddelen worden veel aan regen, vuil en UV licht blootgesteld. Daarom heeft DS COVERS recent 2 maten quadhoezen toegevoegd aan haar assortiment, gebasseerd op de afmetingen van de meest populaire quads. Het degelijke en sterke 300D polyester beschermt de quad tegen regen, modder en UV wanneer deze buiten staat geparkeerd. De hoes is aan de onderzijde voorzien van een verstelbare band die opwaaien voorkomt. Qaud / ATV hoes

Kwaliteit voorop

Steven Hunink, oprichter van DS COVERS: “Onze klanten stellen topkwaliteit op prijs en willen dus investeren in de beste beschermhoes en zo de levensduur van hun vervoersmiddel verlengen. Sinds onze oprichting horen wij louter goede verhalen van onze klanten”.

Over DS COVERS

DS COVERS (2012) maakt kwalitatief hoogwaardige beschermhoezen voor motor, scooter en fiets en heeft haar assortiment recentelijk uitgebreid met hoezen voor auto, quad en scootmobiel. DS COVERS ontwikkelt de beschermhoezen in Nederland met maximale aandacht voor kwaliteit en gebruiksgemak. https://www.dscovers.nl

Noot voor redacties