persbericht

Bron: Professio.nl
Meer uit deze bron

Nieuwsbrievensysteem BudgetMailer wordt Inboxify

GRONINGEN, 20170707 -- BudgetMailer, het online nieuwsbrievensysteem van Professio.nl, heet vanaf 8 juli 2017 Inboxify. Deze naam sluit beter aan op alle mogelijkheden die de software inmiddels biedt.

Verwachtingen
Jan Steven Diertens, eigenaar van Professio.nl: “Onze software is niet alleen interessant voor bedrijven die een voordelige oplossing voor hun nieuwsbrieven zoeken, maar ook voor bedrijven die gebruik willen maken van nieuwe technologische ontwikkelingen. Zo hebben we de afgelopen jaren het gebruiksgemak vergroot door de introductie van de drag en drop editor en zijn er steeds meer koppelingen met andere software beschikbaar gekomen. Daarnaast bieden wij de gebruiker ondersteuning om er voor te zorgen dat nieuwsbrieven nog beter afgeleverd worden. We merkten dat klanten dit niet achter een naam als BudgetMailer verwachten. Daarom gaan we nu verder onder de nieuwe naam Inboxify.”

Over Inboxify
Inboxify heeft zich vanaf het begin gericht op de kern van e-mailmarketing: het beheren van contacten, het ontwerpen en versturen van nieuwsbrieven en het analyseren van de resultaten. De software biedt geen onnodige functies, maar alleen opties die voor het bedrijfsleven zinvol zijn en werkelijk gebruikt worden. Dat maakt de software niet alleen gebruiksvriendelijk, maar ook betaalbaar. Kijk voor meer informatie op www.inboxify.nl (tot 8 juli: www.budgetmailer.nl).

Noot voor redacties