persbericht

Datum nieuwsfeit: 09-07-2017
Bron: Avancé Communicatie

Motor4Kids motortoertocht voor het goede doel Stichting Battle4Kids

Met de opbrengsten van deze motortoertocht kan Stichting Battle4Kids nieuwe projecten creëren

ZUTPHEN, 20170424 -- Dat de leuke dingen in het leven uitstekend samengaan met de inzet voor een goed doel, dat is het waarom van Motor4kids. Met de opbrengsten van Motor4Kids kan Stichting Battle4Kids nieuwe projecten creëren, bestaande doelen na blijven streven en meer wetenschappelijk onderzoek naar de bestrijding van kinderziekte(s) financieel extra ondersteunen. Het bedrag dat dit jaar wordt opgehaald gaat gebruikt worden voor de organisatie van de obstacle run ten bate van de ernstige stofwisselingsziekte Batten. Alle opbrengsten gaan naar onderzoek voor deze ernstige ziekte.

[Affiche MotorToerrit Motor4Kids 9-7-2017]

Vorig jaar organiseerde Avancé Communicatie samen met Stichting Battle4kids een gezellige motortoertocht voor het goede doel. De opbrengst van dit evenement kwam geheel ten goede aan wetenschappelijk onderzoek naar epilepsie bij kinderen, zoals het ernstige CSWS-syndroom.

Geen evenement kan zonder sponsors en zeker als het gaat om een goed doel, zijn de bedrijven en instellingen die op financieel vlak willen ondersteunen meer dan welkom. Voor onze motortoerrit zijn we daarom enorm blij met de bijdragen - in zowel financiële als in materiële zin - van onze sponsors.

In het kort:
  • We verwachten meer dan 100 motorrijders, afhankelijk van de weersvoorspelling.
  • Het is niet de bedoeling om kinderen mee te nemen op de motor.
  • Het rijden van de motortoertocht is individueel.
  • Elke motorrijder ontvangt een route voor aanvang.
  • De motortoertocht staat open voor motorliefhebbers.
  • De motortoertocht is inclusief een uitgebreide lunch op een bijzondere locatie.
Uiteraard kunt u ook meerijden, motorliefhebbers kunnen zich opgeven voor de motortoertocht via de website.

Aanmelden via www.motor4kids.nl
Datum: 9 juli 2017
Vertrek vanaf 10:00 uur (inloop vanaf 09:00 uur)
Locatie: Fort Bronsbergen, Bronsbergen 25, 7207 AD Zutphen