persbericht

Drukker uit Oldenzaal komt met slimme prijscalculator

Datum nieuwsfeit: 28-07-2017
Bron: ZoGedrukt

Drukker uit Oldenzaal komt met unieke prijscalculator

Slimme prijscalculator biedt klanten snelheid en gemak

OLDENZAAL, 20170728 -- Online drukkerij ZoGedrukt.nl biedt de klant de mogelijkheid om direct een totaalprijs te berekenen voor een specifieke digitale drukopdracht. Met de ontwikkeling van de unieke tool PrintCalc kan een digitale drukopdracht direct worden berekend. Hiermee onderscheidt de drukker uit Oldenzaal zich van de overige online drukkers en biedt hiermee nog meer service aan klanten.

Wat is de PrintCalc?
De PrintCalc is een slimme prijscalculator die direct, aan de hand van de door de klant gekozen kenmerken, de prijs van digitaal drukwerk berekend. In tegenstelling tot de collega drukkerijen beperkt ZoGedrukt.nl zich niet alleen tot het formaat, afwerking en aantal, maar gaat zij juist nog een stap verder. Alle specificaties zoals bijvoorbeeld het stansen, rillen, vouwen en perforatie kunnen nu direct worden berekend. "Door continue in contact te staan met onze klanten, viel het ons op dat er erg veel frustratie en onduidelijkheid was op het gebied van prijscalculatie. Zodoende zijn wij aan de slag gegaan en hebben we de PrintCalc ontwikkeld”, aldus Maikel Slot, de oprichter van het bedrijf.

Hoe werkt het?
ZoGedrukt geeft op de website duidelijk aan welke specificaties geselecteerd kunnen worden.
Omdat dit per product verschilt, is nauwkeurigheid geboden. Voor digitaal drukwerk kan men diverse afwerkingen, formaten en andere mogelijkheden selecteren. "De PrintCalc berekent de exacte prijs direct. Je kunt het daarna direct bestellen zonder dat je hoeft te wachten op offertes en er handmatig nog een order moet worden aangemaakt.", zegt Maikel Slot, eigenaar van ZoGedrukt.nl.

Breed assortiment
Naast deze unieke innovatie biedt ZoGedrukt.nl een breed assortiment aan drukwerk. Om tegemoet te komen aan de wensen van klanten gebruikt men de nieuwste productietechnieken, efficiënte logistiek en een slim voorraadbeleid zodat men altijd snel kan leveren. Met de HP Indigo 7.000 series en de HP Indigo 10.000 worden niet alleen flyers en folders, maar bijvoorbeeld ook posters, (oblong) brochures of offertemappen binnen 1 dag digitaal gedrukt en afgeleverd, zowel in Nederland als België.

PrintCalc gebruiken
De tool is te vinden op de website van ZoGedrukt of direct via www.printcalc.nl.

[PrintCalc logo]

PrintCalc logo