Jongere komt niet veilig thuis

13-08-2017 | 10:22
Woordvoering:
Zeeland-West-Brabant

Westkapelle - Een 20-jarige man uit de gemeente Deurne werd zondagochtend 13 augustus rond 05.00 uur op de Grindweg door een taxi onderschept.
Het slachtoffer was met twee vrienden op weg naar hun vakantiehuis. Op de Grindweg liep hij links op de rijbaan. Er was weinig verlichting en vermoedelijk kwamen ze een tegenligger tegen die nabij de Joossesweg het slachtoffer onderschepte. Het slachtoffer vloog over de motorkap en was niet meer aanspreekbaar. Er zaten geen klanten in de taxi. Het slachtoffer werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Artsen constateerden dat hij een eigen ademhaling had, kneuzingen en oppervlakkige wonden.
De artsen doen verder onderzoek evenals de politie, waarin de 21-jarige taxichauffeur zal worden verhoord.