persbericht

Primeur Van der Heiden Kaas: Lemon is the new black

Datum nieuwsfeit: 07-10-2017
Bron: Van der Heiden Kaas B.V.

Primeur Van der Heiden Kaas: LEMON IS THE NEW BLACK

BODEGRAVEN, 20170929 -- Familiebedrijf Van der Heiden Kaas, distributeur van vele ambachtelijke kazen, introduceert op de beurs Anuga 2017 een totaal vernieuwend en opvallend product: Dilano Black Lemon. Bijzonder smakelijk en inhakend op de ‘blackened food’ trend, die steeds populairder wordt in Europa.

[Poster: Lemon is the new black]

Dilano Black Lemon, excitingly different

Wat maakt Dilano Black Lemon zo bijzonder? Dilano Black Lemon biedt een geweldige smaaksensatie door de frisse citroen, verrijkt met vitamine D en een finishing touch van actieve kool. Dat laatste is niet alleen goed voor geweldige foto's op Instagram, maar kan ook zuiverend werken. Dilano Black Lemon has 'goth' it all!

Met Dilano Black Lemon speelt Van der Heiden Kaas in op de 'blackened food' trend, die steeds populairder wordt in Europa. De opvallende kleur oogt super trendy en uitdagend. Een winnaar op de borrelplank, heerlijk met een koud biertje of een glas droge witte wijn, bijvoorbeeld een Sauvignon Blanc. Daarnaast scoort het hoog in een eigentijds gerecht.

Dilano Black Lemon, niet alleen een tikkeltje anders, maar excitingly different!

Taste the future!

Al nieuwsgierig naar die bijzondere smaakbeleving? Dilano Black Lemon wordt geïntroduceerd op de Anuga, de wereldwijd bekende beurs op het gebied van voedsel en drank, die plaatsvindt van 7 tot 11 oktober 2017 in Keulen, Duitsland. De Anuga toont de nieuwste ontwikkelingen en innovatieve producten in deze branche. Een perfecte plek voor een primeur als Dilano Black Lemon.

Bezoek Hall 10.1 – Stand A-079 en proef de toekomst!

Van der Heiden Kaas

Vele generaties lang werd er op ambachtelijke wijze kaas gemaakt bij de familie Van der Heiden.
Inmiddels is Van der Heiden Kaas uit Bodegraven (NL) uitgegroeid van traditionele kaashandel tot internationale groothandel, leverancier en exporteur van meerdere merken, waaronder de Stolkse Boeren, Dilano, Chèvrano, Holland Delta, Royal Delta, Holland Tradition, The Dutch Farmer, Roemer en Grandano.

Voor meer informatie of beeldmateriaal:
Van der Heiden Kaas B.V.- Beneluxweg 10 - 2411 NG Bodegraven - Holland
T +31 (0)172  61 40 84 - (info@vanderheidenkaas.nl) - www.vanderheidenkaas.nl