persbericht

Datum nieuwsfeit: 09-10-2017
Bron: Qualified Sales

Duurzame samenwerking horeca oplossingen Qualified Sales en Xandrion

Delft - Ede, 20171009 -- Qualified Sales en inkooporganisatie Xandrion zijn per 1 oktober j.l. een samenwerking op het gebied van duurzame horeca oplossingen met elkaar aangegaan. Met deze unieke samenwerking bieden wij onze klanten de mogelijkheid om substantieel te besparen op energiekosten, onderhoud en schoonmaak. Naast deze gegarandeerde kostenbesparing levert dit een positieve bijdrage aan het milieu.

Qualified Sales biedt milieuvriendelijke behandelsystemen voor olie-, vet en watermanagement:

•           Scalewatcher: Definitieve aanpak tegen kalkaanslag en biofilms;
•           Frywatcher: 100% langere levensduur van uw frituurolie;
•           Drainwatcher: Duurzame aanpak afvoerverstopping en overtollig vet.

Commercieel Directeur Rutger van Londen van Xandrion ziet in deze samenwerking veel toegevoegde waarde voor de deelnemers/klanten van Xandrion. Deze concepten zijn niet alleen duurzaam, maar zeker ook goed voor de portemonnee. De producten zorgen voor lagere energiekosten, veel minder onderhoud en een sterke reductie op schoonmaaktijd en producten (minimaal 50%).

“Daarnaast verkopen wij niet alleen, maar adviseren en begeleiden de klant van begin tot eind, zodat de klant geheel naar wens wordt geholpen”, aldus DGA Qualified Sales René Vermeulen.

Wie is Xandrion?
Xandrion is een inkoopnetwerk dat 20 jaar geleden is opgezet door een groep recreatieondernemers. De gezamenlijke gedachte was en is nog steeds dat ondernemers door kennis, informatie en inkoopvolume met elkaar te delen slimmer en scherper kunnen inkopen. Inmiddels bestaat het inkoopnetwerk uit 850 aangesloten bedrijven in de recreatie- (campings, bungalowparken, Wellness en groepsaccommodaties), horeca- (hotels en restaurants) en sportbranche (golfbanen, bowlingbanen, kartcentra). Deze deelnemers bundelen hun inkoopvolumes bij 70 Xandrion leveranciers op verschillende inkoopsegmenten zoals groothandelsinkoop, energie, afvalinzameling, verzekeringen, hygiëne en schoonmaak. Xandrion is sinds juni 2016 100% onderdeel van de Compass Group, bekend in Nederland van Eurest Food en Eurest Services.

Noot voor redacties