persbericht

Bijzondere vondst in oud bankgebouw

Oud Beijerland, Hoeksche Waard, 20171005 -- Tijdens de bouw van een Escaperoom in een oud bankgebouw in Oud-Beijerland deden de bouwers een wel heel bijzondere vondst. In een van de 1000 nog aanwezige oude kluisjes ontdekten zij een cassette met gouden munten. De munten komen uit de VOC-tijd. De vondst kan dan ook met recht historisch genoemd worden. De bouwers van de Escape Room zijn verguld met de vondst. Ontwerper Frank Kastelein: 'Het is gewoon magisch als je tijdens het bouwen van een escape room met de naam ‘De Kluis’ zoiets bijzonders aantreft'.

Tijdens de opening van Escape Room De Kluis op 12 oktober a.s. wordt de vondst in veilige handen gebracht. Onder toeziend oog van een notaris zal de cassette met munten worden overgedragen.
Escape Room De Kluis is gevestigd in een oud bankgebouw. De challenge van deze unieke Escape Room is om in te breken en de kluis leeg te roven. Vanaf 9 oktober 2017 kan men terecht om de kamer te spelen.
Escape Room De Kluis, Vierwiekenplein 102, 3262 AP Oud-Beijerland 010- 241 77 25.
(info@escaperoomdekluis.nl)/ www.escaperoomdekluis.nl

Noot voor redacties