persbericht

Bron: Rollator.shop
Meer uit deze bron

Rollator.shop verhuisd, introduceert nieuwe merken en de scootmobiel

MAARSSEN, 20171109 -- Rollator.shop is vanaf deze week officieel verhuisd naar een nieuwe locatie in Maarssen. Het bedrijf, opgericht door Edo Beukinga en Mark Nijhuis, kende de afgelopen maanden een explosieve groei en zodoende was er noodzaak voor een groter pand op een gunstigere locatie. Tegelijkertijd lanceert de webshop in mobiliteitshulpmiddelen tal van nieuwe merken rollators en zijn vanaf vandaag ook scootmobielen te verkrijgen.

Onvindbaar op navigatiesystemen
Voorheen was Rollator.shop gevestigd in een pand aan de Maarssenbroeksedijk. Het pand was groot, maar sfeerloos. Daarnaast was het adres bijzonder lastig te vinden en dan vooral op navigatiesystemen. Erg onhandig en onprofessioneel, zeker met de aanwezige showroom. Mede hierdoor zijn ze recent verhuisd naar de Industrieweg 34-13 in Maarssen. Hemelsbreed misschien een kleine 100 meter van elkaar verwijderd, maar zo voelt het voor Edo en Mark niet. “Het nieuwe pand is veel moderner en beter bereikbaar. Daarnaast hebben wij hier een nette showroom waar veel rollators, rolstoelen en scootmobielen staan uitgestald. Onze klanten kunnen hier al deze producten bekijken en testen.”, aldus een tevreden Edo Beukinga.

Compleet assortiment rollators, rolstoelen en scootmobielen
Met de groei van het bedrijf komt ook de groei van het assortiment op gang. Zo introduceerde het duo afgelopen maanden al nieuwe bekende merken zoals Topro en Trustcare. Nu er nog meer winkelruimte beschikbaar komt is er voor gekozen om ook scootmobielen aan het assortiment toe te voegen. “Wij zien dat steeds meer senioren op zoek zijn naar een praktische opvouwbare scootmobiel, zodat ook langere afstanden aangedaan kunnen worden. De prachtige showroom biedt ons nu de mogelijkheid om ook deze productgroep aan te bieden aan onze klanten”.

Rollator.shop
Na in 2013 te zijn begonnen met zijn eerste eigen webshop in de vorm van Bloeddrukmeterswebshop.nl, heeft Edo samen met Mark de ambitie om ook binnen de mobiliteitssector een rol van betekenis te gaan spelen. Ze zijn inmiddels een jaar onderweg met Rollator.shop en hebben al flinke stappen genomen. Edo geeft aan verheugd te zijn op dit 1-jarig jubileum en verwacht dat de nieuwe locatie, het grotere pand en het ruime assortiment zullen zorgen voor een verdere groei van hun bedrijf.

Noot voor redacties