persbericht

Inge Jentink wint verkiezing Young Sales Professional Oost-Nederland

Inge Jentink wint verkiezing Young Sales Professional regio Oost-Nederland

ULFT, 20171110 -- Inge Jentink (ATAG Nederland) is gekozen tot Young Sales Professional van Oost-Nederland. Dat gebeurde tijdens het Sales Event Oost van de Sales Management Association op 9 november. Het Sales Event in de regio Oost werd dit jaar voor de tweede keer georganiseerd en had opnieuw Cultuurfabriek DRU in Ulft als locatie. De verkiezing van Young Sales Professional werd in deze regio voor de eerste keer gehouden en vormt mede de opmaat naar de landelijke verkiezingen.

Nieuwe sales in een traditionele wereld
Uit de voorverkiezingen in de regio Oost werden drie kandidaten gekozen die vandaag de jury moesten overtuigen van hun prestaties op het gebied van sales, klantgerichtheid, hun rol in de organisatie, complexiteit van de business en de mate van authenticiteit. Juryvoorzitter Wilfred Horst (Salesdirector Bosch Thermotechniek) sprak de drie kandidaten toe en gebruikte de volgende woorden voor winnaar Inge Jentink: “Inge heeft nieuwe sales weten toe te passen in een traditionele organisatie en een conventionele markt. Met gebruik van de juiste grondstoffen en ingrediënten weet zij het “Inge-effect” te bereiken. Inge is een verbinder naar klanten en collega’s toe, ze is datadriven en nieuwsgierig”. De andere twee podiumkandidaten waren Dennie Stemerdink (Koffiebranderij Beukenhorst) en Ivo Verbücheln (BRControls).

[v.l.n.r.: Ivo Verbücheln, Martine Zuil (dagvoorzitter), Inge Jentink en Dennie Stemerdink]

De drie kandidaten doen automatisch mee aan de landelijke verkiezing van Young Sales Professional 2017 waarbij Inge de eerste ronde mag overslaan. De winnaar van de landelijke verkiezing wordt op 8 maart 2018 bekend gemaakt tijdens Het Sales Event in Noordwijk.

De deelnemers van het goedbezochte Sales Event Oost werden gedurende de middag geïnspireerd door key note sprekers Frank van Leer, Ernst Wallinga (Sellian) en Henk de Jong (de Graafschap).

Noot voor redacties