persbericht

ICI Services wint Opslagtanks Innovatie Award

Winnaar Opslagtanks Innovatie Award: ICI Services – Schoonmaakrobot

Spijkenisse, 20171110 -- Op 8 november is tijdens de conferentie Opslagtanks 2017 de Opslagtanks Innovatie Award uitgereikt. Onder leiding van de deskundige jury is ICI Services met hun Schoonmaakrobot uitgeroepen tot de winnaar van deze prestigieuze award.

Juryvoorzitter Prof. dr. Ben van Lier: "Een aantal punten waren voor ons heel erg belangrijk. Als je het hebt over innovatie gaat het om het bij elkaar brengen van bestaande elementen tot een nieuwe combinatie waar je uiteindelijk een succes van kunt maken. ICI's robot is een werkend concept dat zorgt dat er echte verandering plaatsvindt. Daarnaast is er vraag naar! Kortom, een compleet concept van begin tot eind."

Over de award
De Opslagtanks Innovatie Award beloont innovatieve projecten, ideeën en businesscases die bijdragen aan de opslagtank van de toekomst. Deze kunnen zich richten op alle aspecten van oplagtanks zoals bijvoorbeeld inspectie, onderhoud, veiligheid, ontwerp en serviceverlening.

De genomineerden
  • ICI Services– Schoonmaakrobot
  • Arcadis–Oilchip
  • Vopak–SwiveltankconnectionwithAR
De jury
  • Prof. dr. Ben van Lier, Director Strategy & Innovation, Centric, Professor aan de Steinbeis University Berlin en Lector Industrial Internet of Things aan de Hogeschool Rotterdam.
  • Berry Mulder, Robotics Centre of Expertise Leader, Shell Projects & Technology
  • Roelf Venhuizen, Excecutive Consultant, Behavioral Science Technology (BST), ex-CEO NAM en ambassadeur World Class Maintenance (WCM)
De award is uitgereikt tijdens de conferentie Opslagtanks 2017. Dit event is al 27 jaar leidend in de wereld van Opslagtanks in Nederland.

iir.nl/events/opslagtanks

ICI Services wint Opslagtanks Innovatie Award