persbericht

Datum nieuwsfeit: 30-11-2017
Bron: Outpost11

Outpost11 nummer 1 in FONK50 klanttevredenheidsonderzoek

Breda, 20171130 -- Het Bredase digital agency Outpost11 is in de categorie kleine bureaus uit het niets op nummer 1 gekomen in het gerenommeerde FONK50 klanttevredenheidsonderzoek. Met een gemiddelde score van 9.2 behoort het nu zelfs tot de 3 allerbeste bureaus (groot, middelgroot & klein) van Nederland.

Outpost11 nummer 1 in FONK50 klanttevredenheidsonderzoekNaast de nummer 1 positie in kleine bureaus, scoort Outpost11 ook hoog in de andere lijsten, want daar wisten zij in alle 12 beoordelingscriteria een 9 of hoger te scoren. Waaronder op pro-activiteit, creativiteit, inzet & service, effectiviteit, rol als sparringpartner en prijs-prestatie. Een unieke prestatie voor een bureau dat voor de eerste keer mee doet aan dit onderzoek.

Bram Wermenbol, managing director Outpost11:Omdat we aandacht centraal stellen ontstaat er een hechte connectie met de klant. Hierdoor zijn we keer op keer in staat unieke, verrassende en effectieve concepten en oplossingen te realiseren die naadloos aansluiten bij de wensen van de klant. Dit zorgt ervoor dat we doelstellingen halen en vaak overstijgen. Dezelfde aandacht komt ook terug in onze aanpak, in de communicatie (met klanten en intern), kwaliteit van onze code, creativiteit van ons werk en het op lange termijn waarborgen van het succes van onze klant. Dit fantastische nummer 1 resultaat in de FONK50 is de ultieme bevestiging dat deze visie werkt. Maar een visie alleen is niet genoeg, het zijn onze mensen die de visie uiteindelijk uitdragen. Zonder al onze digitale enthousiastelingen was dit resultaat er niet geweest. Ik ben ongelofelijk trots op ons geweldige team, ze kunnen dit als een persoonlijke prestatie zien.”

Over Outpost11
Outpost11 is het proactieve digital agency dat écht aandacht heeft voor haar klanten. We bieden Strategie, Design, Techniek, Marketing en waarborgen succes. Als frontrunners en vakidioten in de digitale wereld werken we sinds 2008 aan creatieve en doeltreffende projecten voor een breed scala aan klanten en merken zoals; Grolsch/Asahi Ltd, Provincie Noord-Brabant, DEMEEUW, PHC Tailored Telecom, Waterschap Aa & Maas, Juzt en Interpolis.

Meer informatie: https://www.outpost11.nl/fonk50/

Noot voor redacties