persbericht

Vakblad SGA online volledig vernieuwd

WEERT, 20171222 -- Vakblad SGA, gericht op schilders, glas- en afbouwbedrijven, heeft een vernieuwde vormgeving en nieuwe functionaliteiten. “We hebben ambitie waarbij actualiteit uit de branche voorop staan. Door de grafische en technische update is de site nog aantrekkelijker voor de bezoeker geworden en op korte termijn zal ook de gehele bedrijvengids worden vernieuwd”, aldus Wouter Sanders van Sanders Media BV.

Gelijktijdig met de lancering van de vernieuwde website gaat vakblad SGA zich nadrukkelijker richten op projectbeschrijvingen. “We gaan het resultaat van het gebruik van materialen en gereedschappen meer centraal stellen en dit zal leiden tot een wisselwerking en aanjager in de branche. Informatief, creatief en innovatief zijn de kernwoorden”, aldus Wouter Sanders.

Vakblad SGA voor schilders, glas- en afbouwbedrijven
SGA online zal de lezers op de hoogte brengen van het laatste nieuws en innovaties. De inhoud is redactioneel en in samenwerking met de branche opgesteld. “Belangrijke lezersgroepen voor ons zijn o.a. schilders, stukadoors, tegelzetters, afbouwbedrijven, plafond-, wandmontagebedrijven en onderhoudsbedrijven. Voor onze lezersgroepen willen we kernachtig spraakmakende onderwerpen aanreiken en relevante advertenties tonen die aansluiten bij de belevingswereld. Door de kennisoverdracht via de artikels willen we ook een aanspreekpunt zijn en besproken onderwerp op de werkvloer of tijdens de lunch”, aldus Wouter Sanders.

[Vakblad SGA online volledig vernieuwd]

Bezoek voor meer informatie de website van www.sgaonline.nl

Noot voor redacties