Persberichten.nl

schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor internationale distributie.

persbericht

Voedingscoach Bea Pols geeft elke 4 weken een Weekmenu Magazines uit

Datum nieuwsfeit: 01-02-2018
Bron: Bea's Afslankmethode

Voedingscoach Bea Pols geeft elke 4 weken een Weekmenu Magazines uit

Voedingscoach en dieetauteur Bea Pols brengt elke 4 weken een nieuw weekmenu magazine uit. Elk magazine heeft 4 weekmenu's met 12 heerlijke seizoensgebonden recepten. Eet smakelijk en verlies op een gezonde manier je overtollig gewicht.

Heerhugowaard, 20180201 -- Voedingscoach en dieetauteur Bea Pols komt met iets nieuws. Elke vier weken een magazine met vier gezonde weekmenu’s om af te vallen. De magazines bevatten twaalf, makkelijk te maken, smakelijke en gezonde recepten. Bea is al 20 jaar met dit vak bezig en ziet veel onzin en nepnieuws over afslanken voorbij komen. Zo wordt door verschillende collega's nog steeds light producten geadviseerd, terwijl toch al langer bekend is dat juist light producten zorgen voor een slechtwerkend verzadingssysteem. Winterse gerechten weekmenu magazine verschijnt 9-2 a.s. zowel als A5 boekje en als ebook.

Voedingscoach Bea Pols geeft elke 4 weken een Weekmenu Magazines uitWaarom een magazine in plaats van een boek?

Een magazine van 32 pagina’s is

- goedkoop. Slechts € 3,95 voor het A5 boekje en € 2,95 voor het ebook.

- makkelijk. Je hoeft geen kilocalorieën, geen punten te tellen, geen verpakkingen in de winkel uit te pluizen of te rekenen of je dagmenu voldoende eiwitten, niet te veel vet en niet teveel koolhydraten bevat. Dit heeft de auteur al voor je uitgezocht.

- seizoensgebonden weekmenu’s en recepten. Hierdoor zijn de ingrediënten goedkoper en beter voor het milieu

- altijd actueel omdat de druktijd van een magazine veel korter is dan voor een boek, ook de oplage is kleiner, waardoor nieuws sneller aan te passen is. Afslankland is immers altijd in beweging.

De magazines zijn zowel per los als via een abonnement of via een thuiscursus te koop.

Winterse gerechten Weekmenu Magazine ISBN: 978-94-91817-15-1 € 3,95

De bijbehorende website met meer informatie, recepten, achtergronden en een column van de dieetauteur, weekmenumagzine.nl, gaat 8-2 a.s. live.

Noot voor redacties