Persberichten.nl

schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor internationale distributie.

persbericht

Naomi van As in actie voor KiKa

Datum nieuwsfeit: 15-02-2018
Bron: Charity Gifts BV
Zoek soortgelijke berichten

Naomi van As in actie voor KiKa


Haak aan voor KiKa! Strijd ook tegen kinderkanker met dit stoere armbandje

Hilversum, 20180129 -- KiKa (KinderenKankervrij) en Charity Gifts hebben de handen ineen geslagen in de strijd tegen kinderkanker. Net als boegbeeld Naomi van As hopen zij dat zoveel mogelijk mensen in Nederland via een trendy en stoer armbandje gaan laten zien dat zij KiKa steunen.

Op 15 februari is het Wereld Kinderkankerdag en vanaf 1 februari is het armbandje als ‘KiKadootje’ het symbool van de #haakaanvoorkika campagne op social media. Doe je het bandje met de haaksluiting om je pols, dan haak je aan in de strijd tegen kinderkanker. Om daarna vrienden of familie aan te haken om hetzelfde te doen. Het KiKadootje kost € 9,95. Van ieder verkocht armbandje gaat € 4,25 direct naar KiKa.

Oud-hockeyster en tv-presentatrice Naomi van As is een van de ambassadeurs van KiKa en draagt het bandje al.

„Ik ben aangehaakt in de strijd tegen kinderkanker en heb mijn vrienden ook aangehaakt!
Doe ook mee en koop een KiKadootje voor jezelf of voor een ander! Wie haak jij aan?” #haakaanvoorkika 

https://www.instagram.com/p/BebKPFyluYe/?taken-by=naomivanasofficial

Het KiKadootje zal vanaf begin februari o.a. verkrijgbaar zijn bij Bruna, Deen, Hoogvliet, NS Kiosk, Spar, Sport2000, Vomar, ruim 100 stations van BP en diverse grote ziekenhuiswinkels.

Het KiKadootje is, ook voor bedrijven, online verkijgbaar op www.kikadootje.nl  

Over Charity Gifts:
Charity Gifts, is hét sociale retail promotie bureau. We promote a better world! De #haakaanvoorkika campagne is in samenwerking met Louder Brand Activation ontwikkeld.

Over KiKa:
Jaarlijks krijgen ruim 550 kinderen in Nederland kanker. Op dit moment geneest 75% van deze kinderen. Dat moet en dat kán beter. Het doel van KiKa is om dit percentage te verhogen naar 95%. KiKa werft fondsen voor vernieuwend onderzoek en andere activiteiten op het gebied van kinderkanker, gericht op minder pijn tijdens behandelingen, meer genezing en een hogere kwaliteit van leven op latere leeftijd. Daarnaast richt KiKa zich op het geven van voorlichting over kinderkanker.
www.kika.nl

Naomi van As in actie voor KiKa



Noot voor redacties

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie