Vanwege faillissement van de onderneming kunnen geen diensten meer worden aangeboden. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de curator, mevrouw mr. S. Buddingh. Het telefoonnummer is 030-2122844.

persbericht

Monument Re voltooit overname van ABN AMRO Life Capital Belgium

Datum nieuwsfeit: 28-03-2018
Bron: Business Wire
Meer uit deze bron

Monument Re voltooit overname van ABN AMRO Life Capital Belgium

HAMILTON, Bermuda--(BUSINESS WIRE)-- 20180328 --

Monument Re Limited (‘Monument Re’) heeft vandaag bekendgemaakt dat het de overname van ABN AMRO Life Capital Belgium (‘AALCB’) heeft afgesloten na ontvangst van goedkeuring door de Nationale Bank van België. AALCB is hernoemd tot Monument Assurance Belgium N.V.

Manfred Maske, Groeps-CEO van Monument Re zei: “We zijn blij om de regulatieve goedkeuring van de Nationale Bank van België en de voltooiing van de overname van AALCB in België bekend te maken. Met ons Belgische platform voor consolidatie van run-off portefeuilles of entiteiten, zien we uit naar verdere groei.”

Over Monument Re

Monument Re Limited (‘Monument Re’) werd opgericht in 2016 en heeft een vergunning van de monetaire autoriteit op Bermuda als ‘Klasse E herverzekeraar’ (Class E reinsurer). Monument Re opereert als herverzekeraar en opkoper van vermogensintensieve Europese verzekeraars die hun kapitaalrendement willen verbeteren door middel van een herverzekerings- en/of overnamestrategie.

Meer informatie is te vinden op www.monumentregroup.com of neem contact op met Manfred Maske, CEO, info@monumentregroup.com, +1(441) 400-9300.

Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180328006151/nl/

CONTACT:
Monument Re Limited