Vanwege faillissement van de onderneming kunnen geen diensten meer worden aangeboden. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de curator, mevrouw mr. S. Buddingh. Het telefoonnummer is 030-2122844.

persbericht

Cayentis continueert groei met het aantrekken van ervaren medewerkers

Datum nieuwsfeit: 30-03-2018
Bron: Cayentis

Cayentis continueert groei met het aantrekken van ervaren medewerkers

WOERDEN, 20180330 -- Microsoft Dynamics CRM implementatiebureau Cayentis blijft werken aan een solide groei. Met het aannemen van maar liefst vier ervaren medewerkers in de afgelopen maand, verwacht het Woerdense bedrijf om de huidige en toekomstige klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. De nieuwe medewerkers zullen worden toegevoegd aan de zelfsturende, multidisciplinaire SCRUM teams, waar Cayentis sinds enige tijd mee werkt.

[logo Cayentis]
Per 1 maart startte Winny Cheng als consultant bij Cayentis. Na het voltooien van haar Economie studie aan de HES behaalde Winny een M.B.A. titel aan de Vrije Universiteit, waarna zij enkele jaren als CRM business consultant werkte bij ITVT en QS-Solutions.

Medio maart kwam ook Yeswant Mahabir het Cayentis team versterken als consultant. Hij volgde een ICT opleiding aan de Hogeschool van Amsterdam en heeft al ruim 8 jaar ervaring als consultant, onder meer bij BusinessBase, QS-Solutions en Atos.

Eveneens half maart begon Tomas Heinsohn Huala als ontwikkelaar. Tomas behaalde zijn Bachelor Degree Technische Informatica aan de Technische Universiteit van Delft en heeft ervaring opgedaan als C# programmeur bij onder meer OGD en Flanderijn.

En tenslotte start na het Paasweekend Matthijs Hilberdink bij Cayentis. Mattthijs brengt ruim tien jaar ervaring als Dynamics CRM consultant mee, die hij onder meer opdeed bij QS-Solutions, Ilionix en Columbus IT. Matthijs volgde de studie Bedrijfskundige Informatica aan de Hogeschool Utrecht.

Noot voor redacties