Vanwege faillissement van de onderneming kunnen geen diensten meer worden aangeboden. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de curator, mevrouw mr. S. Buddingh. Het telefoonnummer is 030-2122844.

persbericht

Battea Class Action Services, LLC waarschuwt Petrobras-investeerder ..

Datum nieuwsfeit: 09-04-2018
Bron: Business Wire
Meer uit deze bron

Battea Class Action Services, LLC waarschuwt Petrobras-investeerder – Het is nu tijd om te handelen

STAMFORD, Conn.--(BUSINESS WIRE)-- 20180409 --

Amerikaanse schikking voor $3 miljard: In januari 2018 kondigde Petrobras aan dat in verband met de verliezen die beleggers hadden geleden onder het omkoopschandaal van Lava Jato, het akkoord was gegaan met een schikking van $3 miljard met de beleggers die Petrobras Common of Preferred American Depository Shares (ADS) en bepaalde obligaties in de Verenigde Staten hadden gekocht.

Internationaal rechtszaak- en schikkingsinitiatief in Nederland: Rechtszaken die worden uitgevoerd door de stichting Petrobras Compensation Foundation tegen Petrobras blijven in Nederland voor rekening van beleggers die ook miljarden aan schade hebben geleden in gewone (PETR3) en preferente (PETR4) Petrobras-aandelen, die worden vermeld op de BM&F Bovespa, net als Petrobras-obilgaties die buiten de Verenigde Staten werden verkocht. De volgende hoorzitting voor de rechtszaak is op 28 juni 2018 in de rechtbank in Rotterdam.

Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180409006151/nl/

CONTACT:
For Media and Investor Inquires:
Battea – Class Action Services, LLC
Kevin Doyle, +44 207 099 8798