Vanwege faillissement van de onderneming kunnen geen diensten meer worden aangeboden. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de curator, mevrouw mr. S. Buddingh. Het telefoonnummer is 030-2122844.

persbericht

Aandelen-emissie voor behandeling ziekte van Charcot-Marie-Tooth

Datum nieuwsfeit: 12-04-2018
Bron: Business Wire
Meer uit deze bron

Pharnext zamelt succesvol 16 miljoen euro in door particuliere plaatsing

PARIS--(BUSINESS WIRE)-- 20180412 --

Pharnext SA (Paris:ALPHA) (FR0011191287 – ALPHA), een biofarmaceutisch bedrijf dat als eerste een nieuwe benadering heeft voor de ontwikkeling van een vernieuwende medicijnencombinatie dat gebaseerd is op genomische gegevens, heeft bekendgemaakt dat het een particuliere plaatsing van 16 miljoen euro heeft afgesloten.

De particuliere plaatsing heeft 725,513 aandelen met bijgevoegde garanties (“ABSA”) ondertekend door CB LUX, dat een bruto inkomen van 6.058 miljoen euro oplevert, en converteerbare obligaties (“CB”) voor een bruto semi-kapitaal van 10 miljoen euro ondertekend door de Chinese farmaceutische partner Tasly.

De opbrengsten van de particuliere plaatsing zal het Bedrijf voorzien van extra middelen om de strategie te bekostigen en door te groeien in het perspectief van de komende resultaten van de Fase 3 test van het meest geavanceerde PLEODRUG™, PXT3003, voor de behandeling van de ziekte van Charcot-Marie-Tooth type 1A.

Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180412005530/nl/

CONTACT:
Pharnext
Amit Kohli
Chief Operating Officer
investors@pharnext.com
Investor Relations (Europe)
MC Services AG
Anne Hennecke
anne.hennecke@mc-services.eu
Investor Relations (U.S.)
Stern Investor Relations, Inc.
Matthew Shinseki
matthew@sternir.com