Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau

Nieuwsbank - Interactief Nederlands Persbureau Inloggen Abonneren Over Nieuwsbank Uw reactie

Nieuwsbank voorpagina
  Alle persberichten van vandaag
  Persbericht plaatsen
  Verstuur persbericht
Ontvang persberichten
Uitgebreid zoeken

RSS Follow nieuwsbank on Twitter Nieuwsbank B.V. on LinkedIn

Advertorials in Nieuwsbank

Introductie -- Nieuwsbank tarieven -- Adverteren in Nieuwsbank -- Reacties -- Banners & buttons

Een advertorial is een informatieve tekst betaald door een adverteerder. Nieuwsbank biedt de mogelijkheid tussen de persberichten, die gratis worden geplaatst, advertorials te plaatsen. Advertorials worden niet doorgezonden naar Nieuwsbankabonnees maar worden wel gevonden door de gebruikers van de Nieuwsbank zoekmachine.

Advertorials dienen, net als persberichten, serieuze en betrouwbare informatie te bevatten. Maar voor advertorials geldt niet de eis dat de inhoud nieuwswaarde heeft. De meeste advertorials bevatten productinformatie en het betreffende product hoeft niet nieuw te zijn.

Een advertorial komt in beeld bij die gebruikers van Nieuwsbank die zoeken naar woorden die in de advertorial voorkomen. De exposure is dus veel lager dan bij een banner, maar het respons-percentage ligt aanmerkelijk hoger.

Het plaatsen van een Nieuwsbank advertorial sluit aan bij de nieuwe manier van adverteren op Internet. Het product dringt zich niet op aan de klant, maar wacht geduldig tot de klant het product zoekt. Zorg dat via Nieuwsbank niet alleen het product van uw concurrent gevonden wordt!

Voor de prijs hoeft u het niet te laten. Het eerste jaar betaalt u slechts EUR 100,- (excl btw). Na dat jaar bekijkt u het rendement en neemt u een vervolgcontract, alleen wanneer dat de moeite loont. Nieuwsbank geeft u een overzicht van het aantal keren dat uw advertorial is opgevraagd en u kunt zelf de reacties tellen die u via e-mail binnenkrijgt.

Niet in de prijs inbegrepen zijn kosten voor het redigeren en opmaken van uw pagina. Zorgt u zelf voor redactie en opmaak, lever de pagina dan aan in html, eventuele illustraties in jpeg of gif formaat. Nieuwsbank kan een advertorial weigeren wanneer de inhoud niet past bij de kwaliteit die Nieuwsbank nastreeft, of wanneer de omvang een te zware aanslag vormt op de beschikbare bandbreedte.

Neem de proef op de som:

Tik in de naam van uw product of concurrent en bekijk het resultaat:

Voor uw aanvullende vragen of het insturen van uw opdracht, bel 030-2881286 of schrijf:

Nieuwsbank B.V.
interactief Nederlands persbureau