BUSINESS INTERNET TRENDS

1000 autolease-bedrijven op één adres

Ede, 13 september

1000 autolease-bedrijven op één adres!

Sinds 1 september kunt u alle autolease-bedrijven van Nederland op één adres vinden. Niet in een groot bedrijvencomplex maar op internet onder de toepasselijke naam: www.autolease.nl.
U vindt hier koppelingen naar autosites van bekende merken. U kunt er alle informatie vinden over prijzen van vele merken auto's, boetes voor te hard rijden, uitleg over de werking van snelheidscontrole, navigatiesystemen, autotelefoon en beveiligingssystemen. Als de lease-auto die u heeft uitgezocht toch iets duurder uitvalt dan eigenlijk de bedoeling was kunt u even doorklikken naar de carpoolsite om te zien of er niet iemand met u kan meerijden. Elk leasebedrijf in Nederland heeft de mogelijkheid om informatie en aanvullende gegevens van het bedrijf gratis te vermelden. U kunt leasebedrijven zoeken op naam, plaats, of onder een willekeurig trefwoord. Wilt u weten welk kenteken uw nieuwe auto krijgt? Kijk dan even op www.autolease.nl

Contact informatie:

Interned.com
Dhr. Henk Vermeulen
Mobiel: 06-54250710 (ook .s avonds)

13 sep 99 23:18

Deel: ' 1000 autolease-bedrijven op één adres '