Ingezonden persbericht

2K-Operatiemanager

RIJSWIJK, 20030212 -- De oplossing voor stagnerende bedrijven

Vrijwel alle organisaties hebben de laatste maanden flink gesneden in de kosten. Na deze benodigde kostenbesparingen is nu de tijd aangebroken om nieuwe slagkracht in de organisatie te brengen. Echter ondernemers en managers hebben het veelal te druk met de dagelijkse werkzaamheden om tijd en energie vrij te maken. 2K kennis en kunde heeft een nieuwe manier ontwikkeld om in een korte periode de slagkracht van management en organisaties te verbeteren: de 2K-Operatiemanager.

De 2K-Operatiemanager benoemt samen met de ondernemer en het management de benodigde operatie. De 2K-Operatiemanager is ook wel de crisismanager die gaat voorkomen dat een crisis ontstaat. In bijvoorbeeld de volgende situaties kan de 2K-Operatiemanager nieuwe slagkracht brengen:
* Vergroten marktgerichtheid en resultaten van het verkoopteam.
* Ontwikkelen van nieuwe markten en producten.
* Versterking slagkracht van het management (intern ondernemerschap)
* Verbetering afstemming van de bedrijfsonderdelen.
* Optimaliseren van de productieprocessen.

* Personeelsoptimalisatie.

* Strategische samenwerking met andere bedrijven.
* Verkoopklaar maken van het bedrijf.

De 2K-Operatiemanager gaat samen met de medewerkers uit het bedrijf de operatie uitvoeren. Hij of zij is dus geen adviseur, maar steekt ook daadwerkelijk de handen uit de mouwen en managed de benodigde bedrijfsoperatie. De kennis en kunde die reeds bij de medewerkers aanwezig is wordt optimaal ingezet. Indien nodig wordt gericht nieuwe kennis en kunde toegevoegd. Actiegericht wordt naar de resultaten toegewerkt. Op korte termijn worden knelpunten weggenomen, wordt een veranderproces op gang gebracht en wordt gezorgd voor meetbare resultaten.

Kortom: een nieuwe methode om nieuwe slagkracht in organisaties te brengen!

Deel: ' 2K-Operatiemanager oplossing voor stagnerende bedrijven '