De 2Support Group kondigt de beschikbaarheid van
Vision JADE 4.1 aan

Vision JADE 4.1 biedt meer ondersteuning voor het genereren van e-Business oplossingen

Nieuwegein, juni 1999 -- Vision Software Tools Inc. introduceert een nieuwe versie van het ontwikkelhulpmiddel Vision JADE. Vision JADE is gebaseerd op de Business Logic Architecture tm. Hierdoor worden de voordelen van het toepassen van applicatieservers - zoals schaalbaarheid en betrouwbaarheid - gecombineerd met de business rules technologie bij de ontwikkeling van e-Business toepassingen. Deze combinatie betekent een enorme versnelling van een ontwikkeltraject in vergelijking tot andere ontwikkelmethodieken.

Naast de ondersteuning voor Java front-ends is ook de volledige ondersteuning van het gebruik van een HTML front-end een belangrijk kenmerk van Vision JADE 4.1. Voor het realiseren van een HTML front-end wordt gebruik gemaakt van de HTML-editor Micromedia Dreamweaver, die volledig geïntegreerd is met Vision JADE. Het genereren van server-side Javaâ brengt de interface met de Vision Business Logic Server tot stand. Door deze uitbreiding zijn webapplicaties die met Vision JADE zijn ontwikkeld beschikbaar voor universele clients.

Een ander bijzonder kenmerk van Vision JADE 4.1 is de volledige integratie van respectievelijk CICS, DB2 Connect en de MQ-series van IBM. Hierdoor krijgen organisaties, die een strategische keuze hebben gemaakt voor een of meerdere platforms van IBM, de mogelijkheid om snel en betrouwbaar webapplicaties te ontwikkelen.

Bij de ontwikkeling van Vision JADE 4.1 heeft Vision Software zoveel mogelijk gebruikgemaakt van bestaande technologieën. Hierdoor manifesteert Vision Software zich steeds meer als een leverancier van een ontwikkelmethode gebaseerd op producten die als standaard gelden in de IT-industrie. De effectiviteit en efficiency bij het realiseren en onderhouden van webapplicaties op meerdere platforms nemen daardoor toe.

'Wij zijn erg tevreden over de strategie en het releasebeleid van Vision Software, waaronder de integratie met IBM-producten', zegt Paul van der Stelt, directeur van de 2Support Group, distributeur van Vision JADE in Nederland. 'Er wordt ingesprongen op de dynamische vraag vanuit de markt. De mogelijkheid om een applicatie te ontwikkelen in zeer korte tijd en zonder HTML en Java te programmeren is uniek.'

2Support Group, Kuifmees 54, Postbus 1101, 3430 BC Nieuwegein Telefoon: 030 - 6021878, fax: 030 - 6022534, https://www.2support.nl

Over de 2Support Group
De 2Support Group is een onafhankelijke, internationaal opererende onderneming die ondersteuning biedt bij de invulling van automatiseringsprocessen van organisaties. Belangrijk hierbij zijn de distributie en ondersteuning voor ontwikkeling en beveiliging van webtoepassingen. De 2Support Group is distributeur van de producten van Vision Software Tools Inc., Netegrity Inc. en NetObjects Inc.

Het vlaggenschip van Vision Software Tools Inc. is het product Vision JADE, waarmee multi-tier webapplicaties worden ontwikkeld. SiteMinder van Netegrity Inc. is een standaardtoepassing die zeer uitgebreide mogelijkheden biedt ten aanzien van toegangscontrole, single sign-on en directory enabled user management voor websites en -applicaties. NetObjects Inc. levert producten voor site-georiënteerde toepassingen voor het opzetten en onderhouden van (e-commerce) websites.

Voor standaard- en op maat gesneden opleidingen voor bovengenoemde producten, wordt gebruik gemaakt van de uitgebreide opleidingsfaciliteiten van de 2Support Group. Organisaties kunnen op consultancybasis een beroep doen op de bij de 2Support Group aanwezige expertise van onder andere (Inter)netwerkbeheer, het realiseren en onderhouden van applicaties. Meer informatie over de 2Support Group is beschikbaar op het Web: https://www.2support.nl.

_____________________________________________________________________ Redactionele Informatie: Pb1099 Influx PR - Jakob Brons of Margienke Bos, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn
Tel.: 055 - 3663034, fax: 055 - 3602661, e-mail: Influx_PR@CompuServe.

Deel: ' 2Support Group introduceert Vision JADE 4.1 '