Persbericht 3Com Benelux

3Com annonceert Y2K 10/100 inruilprogramma voor nieuwe en bestaande klanten

Initiatief biedt netwerkbeheerders migratiemogelijkheden naar nieuwste 3Com switching-technologie

Maarssen / Brussel, 26 oktober 1999 - 3Com start een nieuw Europees inruilprogramma dat organisaties in staat stelt nog voor het nieuwe millennium over te stappen op de nieuwste technologieën van 3Com. Onder het programma zal 3Com elke SNMP-hub of -switch (beheerd op basis van het Simple Network Management Protocol) met 12 of meer poorten inruilen tegen een van de drie modellen van 3Com's aanbod toonaangevende 12- of 24-poorts 10/100 SuperStack II switches.

Het programma loopt van 1 oktober 1999 tot 31 december 1999, via de distributeurs van 3Com Europe. 3Com accepteert hubs en switches van 3Com en elke andere leverancier. De producten dienen minimaal zes maanden oud te zijn en worden op stuksbasis ingeruild. Behalve hubs en switches voorziet de regeling ook in inruil van chassis en modules met meer dan 12 poorten.

"Dit nieuwe trade-up programma biedt IT-beheerders een economisch alternatief om hun netwerk op te waarderen en hun voordeel te doen met de nieuwste technologie," verklaarde Magnus Melander, marketingdirecteur van 3Com EMEA. "We hebben dan ook hoge verwachtingen van dit initiatief en vertrouwen erop dat deelnemers zullen ervaren wat inzet van onze geavanceerde switching-technologie voor hun organisatie kan betekenen."

De volgende 3Com producten zijn onder het inruilprogramma verkrijgbaar: 3Com SuperStack II 3300 12-poorts switch - modelnr 3C16981 3Com SuperStack II 3300 24-poorts switch - modelnr 3C16980 3Com SuperStack II 3300 XM 24-poorts switch - modelnr 3C16985

Meer informatie
Neem voor meer informatie over dit inruilprogramma contact op met uw lokale 3Com distributeur. 24-uurs ondersteuning voor deze en andere producten van 3Com is beschikbaar via 3Com's Knowledgebase webservice op http://knowledgebase.3com.com.

Over 3Com
Invulling gevend aan de belofte "3Com - More connected" biedt 3Com bijna 300 miljoen gebruikers netwerktoegang tot een rijke verscheidenheid aan informatiebronnen, op basis van meer producten en technologieën dan enige andere netwerkleverancier. 3Com's innovatieve oplossingen geven antwoord op de netwerkbehoeften van een brede groep gebruikers, van consument en eenmansbedrijf tot multinational, en van telecomaanbieder tot network service provider. 3Com onderhoudt websites op www.3com.nl en www.3com.be.

Deel: ' 3Com annonceert Y2K 10/100 inruilprogramma '