3Com PathBuilder S700 ATM Access Switch levert kritische multi-service functionaliteit

Maarssen / Brussel, 18 februari 1999 - 3Com introduceert de PathBuilder S700 ATM access-switch. De nieuwe switch is een multiservice-platform voor aanpassing, bundeling en switching van een brede verscheidenheid aan verkeer op snelle ATM-links. De PathBuilder S700 switch vervult een kritische rol in de backbone van de carrier, namelijk die van de multiservice-concentratie. Op deze wijze kunnen carriers hun ATM-backbone uitbreiden van de netwerkrand tot in de bedrijfsomgeving van de klant en zo op economische wijze geconvergeerde oplossingen inzetten.

De switch stelt service-providers in staat hun conventionele transportdiensten uit te breiden met verschillende netwerkintegratie-functies. Zo kunnen ze: Spraak, data en video integreren op één multiservice ATM toegangsplatform Beheerde LAN- en routerservices aanbieden en die dichter bij de desktop brengen Geavanceerde bedrijfsapplicaties leveren, zoals e-commerce, teleleren en beveiliging Hoogwaardig netwerk- en service-management bieden End-to-end IP/VPN-oplossingen aanbieden
Outsourcing van remote-access services verrichten Personeel en voorzieningen over verschillende klanten spreiden

De PathBuilder S700 is een aanvulling op de bestaande PathBuilder familie en is de hoeksteen voor uitbreiding van beheerde netwerkdiensten. Voor grote ondernemingen die voor hun WANs op zoek zijn naar ATM-switches van carrier-klasse, is de PathBuilder S700 de ideale opvolger van of aanvulling op eventueel aanwezige PathBuilder S300 en S600 switches. PathBuilder switches bieden uiteenlopende interfaces voor soepele migratie van apparatuur met legacy interfaces, zoals routers, telefooncentrales en video-conferencing hardware. Daarnaast bieden de 3Com PathBuilder switches ook het breedste oplossingsaanbod voor netwerktransport van spraak.

Over 3Com
Met meer dan 200 miljoen gebruikers over de hele wereld heeft 3Com Corporation meer mensen aangesloten op informatiebronnen dan enige andere netwerkleverancier. 3Com levert innovatieve netwerkoplossingen en informatietoegangsproducten voor grote en kleine bedrijven, telecomaanbieders en network service providers, PC-fabrikanten en consumenten. 3Com. More connected. 3Com onderhoudt websites op www.3com.nl en www.3com.be.

Deel: ' 3Com introduceert PathBuilder S700 ATM Access Switch '