3Com levert modems en netwerkkaarten voor merkloze PC's van Ingram Micro

Ingram en 3Com samen in Internet- en netwerkconnectiviteit voor kleine en middelgrote bedrijven

Maarssen / Brussel, 9 maart 1999 - 3Com en Ingram Micro hebben een overeenkomst gesloten waarbij 3Com de modems en netwerkkaarten gaat leveren voor de merkloze PC-systemen van Ingram Micro. Bovendien treedt Ingram's Frameworks, Total Integration Services toe tot het 3Com Connected-programma. 3Com's bekroonde modems en netwerkkaarten worden met onmiddellijke ingang geleverd op de complete lijn merkloze Frameworks-systemen. Deze systemen worden voorzien van het 3Com Connected-logo, dat aangeeft dat het systeem de gebruiker snelle en betrouwbare Internet/netwerktoegang biedt op basis van de technologie van 3Com.

Merkloze systemen
Volgens onderzoeksbureau Access Media International zijn de minder bekende merknamen en merkloze systemen goed voor dertig procent van alle PC-verkopen in de VS en zelfs voor veertig procent van de systemen die aan kleine en middelgrote ondernemingen worden verkocht. Gebruikers kiezen steeds meer voor laaggeprijsde, 'witte' systemen, zonder concessies te willen doen aan betrouwbaarheid en performance. Inspelend op die toenemende behoefte biedt Ingram die systemen nu op basis van 3Com's hoogwaardige connectiviteits-producten.

3Com Connected
Het 3Com Connected-programma is een grootschalig initiatief voor distributie- en marktontwikkeling, waarin 3Com samenwerkt met vooraanstaande PC-fabrikanten, landelijk opererende resellers en distributeurs. Resellers en fabrikanten kunnen onder het 3Com Connected-logo PC's, laptops en servers leveren die klaar zijn voor netwerk- en Internet-communicatie. Voor eindgebruikers staan 3Com Connected-systemen voor lagere integratiekosten, lagere exploitatiekosten en snellere toegang tot bedrijfsnetwerk en Internet. Het 3Com Connected-programma staat er garant voor dat alle 3Com netwerkproducten zijn voorgeconfigureerd voor optimale performance met de merkloze systemen van Ingram Micro en verzekert snelle levering van die systemen aan resellers en gebruikers.

Over Ingram Micro
Ingram Micro Inc. heeft haar hoofdkantoor in het Amerikaanse Santa Ana (Californië) en is 's werelds grootste groothandelsdistributeur van IT-producten en services, alsmede een vooraanstaand leverancier van assemblage- en integratiediensten. De onderneming boekte over de laatste vier verslagkwartalen een omzet van 20,9 miljard dollar. Ingram Micro en haar dochterbedrijven zijn actief in 31 landen, waaronder Nederland en België, en distribueren meer dan 190.000 producten aan meer dan 115.000 resellers in 120 landen. Meer informatie vindt u op www.ingrammicro.com.

Over 3Com
Met meer dan 200 miljoen gebruikers over de hele wereld heeft 3Com Corporation meer mensen aangesloten op informatiebronnen dan enige andere netwerkleverancier. 3Com levert innovatieve netwerkoplossingen en informatietoegangsproducten voor grote en kleine bedrijven, telecomaanbieders en network service providers, PC-fabrikanten en consumenten. 3Com. More connected. 3Com onderhoudt websites op www.3com.nl en www.3com.be.

Deel: ' 3Com levert modems en netwerkkaarten voor PC's Ingram Micro '