3Com ontplooit nieuwe initiatieven voor kleinzakelijke markt

Nieuw programma voor Small Business resellers

Maarssen / Brussel, 3 februari 1999 - 3Com introduceert twee nieuwe initiatieven gericht op netwerkondersteuning van de kleinzakelijke markt. In Nederland en België introduceert 3Com het Networking Partner-programma, waarbij resellers in de gelegenheid worden gesteld hun kleinzakelijke klanten gerichte ondersteuning, services en oplossingen te bieden. Daarnaast brengt de onderneming een CD-Rom uit voor nauwkeurige analyse van de voordelen die installatie van een netwerk (kleine) bedrijven kan opleveren.

Networking Partner Volgens schattingen van de Europese Unie biedt het kleinbedrijf is 90 procent van alle werkenden actief voor kleine bedrijven. Toch zijn maar relatief weinig van die bedrijven op de hoogte van de voordelen en besparingen die netwerktechnologie hun kan bieden. 3Com wil in die leemte voorzien en stimuleert daarom om Networking Partner (NP) te worden. Networking Partners krijgen toegang tot gerichte en hoogwaardige support, informatie en oplossingen voor de specifieke netwerkvragen van kleine bedrijven. 3Com ondersteunt Networking Partners via een speciale website op https://www.3com.com/smallbusiness, gratis telefonische ondersteuning, maandelijkse nieuwsbrieven, marketing-materiaal, seminars en technische training.

CD-Rom 3Com stelt haar resellers een gratis CD-Rom beschikbaar waarmee ze klanten en prospects snel en eenvoudig inzicht kunnen geven in het rendement van netwerkinvesteringen. De CD-Rom, getiteld '3Com Networking Basics and Benefits', verklaart de basiscomponenten van het netwerk, laat zien hoe ze samenwerken en hoe applicaties als e-mail, bestandsuitwisseling en Internet-toegang bedrijven veel tijd en geld kunnen besparen. De CD-Rom is beschikbaar in het Engels, Frans, Duits, Spaans en Italiaans en ondersteunt negen Europese valuta. Resellers kunnen hem gebruiken om samen met de klant stapsgewijs de mogelijkheden van het netwerk te verkennen en aan de hand van algemene en meer specifieke vragen een gedetailleerde berekening te maken van de mogelijke kostenbesparingen.

De CD-Rom is verkrijgbaar als onderdeel van 3Com's nieuwe Networking Partner Pack, dat ook diverse informatieve brochures en praktijkcases bevat. Aspirant NP's kunnen 3Com bereiken op np_benelux@3com.com.

Over 3Com Met meer dan 200 miljoen gebruikers over de hele wereld heeft 3Com Corporation meer mensen aangesloten op informatiebronnen dan enige andere netwerkleverancier. 3Com levert innovatieve netwerkoplossingen en informatietoegangsproducten voor grote en kleine bedrijven, telecomaanbieders en network service providers, PC-fabrikanten en consumenten. 3Com. More connected. 3Com onderhoudt websites op https://www.3com.nl en https://www.3com.be

Deel: ' 3Com nieuwe initiatieven voor kleinzakelijke markt '