3Com @ Internetworking Event

Laatste technologische ontwikkeling op het gebied van netwerken tentoongesteld

Maarssen, 14 maart 2000 -- Van 28 - 30 maart demonstreert 3Com op het jaarlijkse Internetworking Event in de RAI in Amsterdam de laatste technologische ontwikkeling op het gebied van netwerken.

De verwachte 22.000 bezoekers zullen geïnformeerd worden over de vernieuwende oplossingen voor hun informatie- en communicatiebehoeften.

Hoogtepunten
In een high-tech stand, ingericht als design studio, kunnen ontwerptekeningen van bijvoorbeeld SoHo, LAN, WAN, Campus en het eigen netwerk van de bezoeker gemaakt worden. Hiervan wordt een digitale foto gemaakt en deze wordt meteen draadloos via AirConnect naar het e-mail adres van de bezoeker verstuurd. AirConnect, bestaande uit draadloze aansluitpunten en notebook PC-kaarten, wordt aan de muur of het plafond bevestigd en dient als zender tussen een bedraad netwerk en maximaal 63 gelijktijdig draadloze PC's.
In het grand café op de eerste verdieping bestellen bezoekers koffie via een 3Com LAN-telefoon. 3Com is marktleider in LAN-telefonie in de categorie "Voice over IP Access & Infrastructure". In de LAN-omgeving worden de traditionele centrales (PBX-en) vervangen door 3Com's Network-Based Exchange (NBX) producten, draaiend op Ethernet/IP-netwerken. NBX is het communicatiesysteem dat kleine en middelgrote vestigingen van grotere ondernemingen de beschikking geeft over geavanceerde applicaties voor IP-telefonie. De NBX 100 is schaalbaar tot 200 verbindingen en bevat de NBX Digital Line-kaart voor verbindingen naar het externe telefoonnetwerk en de NBX Analoge Terminalkaart voor standaard RJ-11 telefoon- en faxondersteuning. Het systeem biedt daarmee volledig geïntegreerde en hoogwaardige data- en spraakcommunicatie.

Per dag worden 5 Megahertz pc-kaarten verloot onder degenen die een correct ingevulde wedstrijdstrook bij stand B62 in hal 11 inleveren. Tevens ontvangt iedere deelnemer die een wedstrijdstrook inlevert een kleine attentie. De 3Com 56K Megahertz pc-kaart met de speciale XJACK connector biedt een snelle, betrouwbare en storingsarme verbinding voor laptops. Zodra de kaart in de laptop geschoven wordt, kan de XJACK connector uitgeklapt worden. Hieraan wordt de telefoon- of netwerkkabel verbonden. Zodoende gebruikt u slechts een slot van uw laptop.

Over 3Com
3Com biedt ruim 300 miljoen netwerkgebruikers toegang tot een rijke verscheidenheid aan informatiebronnen. 3Com verbindt meer mensen en organisaties met elkaar op een revolutionaire, maar eenvoudige en betrouwbare manier dan enige andere netwerkleverancier. De vernieuwende oplossingen van 3Com geven antwoord op de netwerkbehoeften van een brede groep gebruikers, van consument en eenmansbedrijf tot multinational, en van telecomaanbieder tot network service provider. Voor meer informatie kunt u onze Web site bezoeken: www.3com.com of onze site voor de pers: www.3com.com/pressbox.

Deel: ' 3Com present op Internetworking Event '