Politiebericht Venlo 25-09-2001
Mediaberichten 25 september (15.00 uur)

VENLO In totaal 41 tips na uitzending Opsporing Verzocht

VENLO - De politie heeft naar aanleiding van de uitzending van Opsporing Verzocht in totaal 41 tips binnengekregen. Na de uitzending van maandagavond kwamen 25 tips binnen en na de herhaling op dinsdagmiddag nog eens 16.

In de uitzending werd aandacht gevraagd voor een viertal snelkraken die sinds half augustus zijn gepleegd bij tankstations in het district Venray. In alle zaken zijn het telkens drie gemaskerde mannen die de toegangsdeur van een tankstation forceren om er vervolgens met een buit, die voornamelijk bestaat uit rookwaren, vandoor te gaan. In de studio was een woordvoerder van de politie Horst aanwezig die een toelichting gaf op de zaken. In het regiobureau in Venlo zat een telefoonteam van vijf personen klaar om de tips van kijkers te registreren. De binnengekomen tips zullen nader onderzocht worden.

VENRAY Auto gestolen

VENRAY Twee onbekende mannen hebben maandagmiddag een auto gestolen bij een bedrijf aan het Keizersveld. Ze kwamen rond 16.00 uur naar de showroom om een geheel nieuwe landcruiser te bekijken. In een onbewaakt ogenblik is het hen gelukt om de sleutel te bemachtigen om later op de middag, rond 17.00 uur, de auto te ontvreemden. De waarde van het gestolen voertuig wordt geschat op 116.000 gulden.

Deel: ' 41 tips na uitzending Opsporing Verzocht bij snelkraken '