4e Trucks 2000 Eindejaarsmarkt

(2 December 1999)

PERSBERICHT:

De organisatie van Trucks 2000 Eindejaarsmarkt is momenteel druk bezig met de voorbereidingen van de grootste indoor Transport- en Grondverzetmanifestatie van Nederland. Deze manifestatie zal voor de 4e maal plaatsvinden rond de feestdagen.
Dus op 26, 27 en 28 december met z'n allen naar de Brabanthallen. De Trucks 2000 Eindejaarsmarkt is een initiatief van Trucks 2000 B.V. i.s.m.
'Het zwaarste blad van Nederland' TRUCKS, Routierswereld, Eigen Rijder en diverse andere media.

Er valt deze drie dagen niet alleen van alles te zien, er is ook van alles te doen; zelf je vaardigheden testen op een truck (ook de dames) of als machinist op een machine. Een waar truck- en grondverzetspektakel voor het hele gezin. Of wat denkt u van een grote modelbouwwedstrijd, bijv. wie bouwt de mooiste truck, met natuurlijk mooie prijzen.
Er zijn Amerikaanse supertrucks als Peterbilt, Mack, Kenworth etc. te bewonderen. Ook de fraaiste Europese trucks als DAF, Volvo, Scania, Mercedes, Iveco, MAN (met of zonder special paint-beschilderingen) zijn te zien op het binnen- en buitenterrein.

Ook de kinderen worden niet vergeten. Voor hen wordt er een heus kinderdorp gemaakt waar ze onder toezicht van clown Theodoor lekker hun gang kunnen gaan, terwijl de ouders hun eigen vertier gaan zoeken in één van de hallen.

Verder is er een uitgebreide truckersmarkt, miniaturenshowl-stands, een truck- en tractorpulling show, het grondverzetspektakel, Fun & Adventure (rijden/meerijden in een jeep, trolstar, op een quad, etc.), teveel om op te noemen. Zowel binnen als buiten zal er (zwaar) transportmaterieel opgesteld staan.
Op 26 december zal op het podium van de Postcode Loterij Henk Wijngaard optreden; op 27 december nodigen de Havenzangers u uit de polonaise te lopen en op 28 december zal er een wervelend optreden verzorgd worden door niemand minder dan Marianne Weber. En alle dagen groot feest: lachen, denken en doen met Hans Versnel.

Voor dit spektakel wordt de bezoeker een relatief lage entreeprijs berekend. Via TRUCKS, Eigen Rijder, Routierswereld en diverse andere media zal in ruime mate aandacht worden besteed aan de Trucks 2000 Eindejaarsmarkt '99. In het zuiden van het land wonen veel chauffeurs/machinisten en truck- en grondverzetliefhebbers. Dit maakt de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch, voor dit evenement, tot een uitstekende lokatie; we verwachten wederom veel bezoekers.

Datum: 26 t/m 28 december 1999
Openingstijden: dagelijks van 10.00 tot 18.00 uur Toegangsprijzen: volwassenen f 15,00 kinderen 6-l2jaar f 10,00 kinderen tot 6 jaar gratis (mits onder begeleiding van volwassene)

Deel: ' 4e 'Trucks 2000 Eindejaarsmarkt' in Brabanthallen '