5000ste nos-langs de lijn 1 januari 2000

van : voorlichting nos radio en televisie

uitnodiging

op 1 januari 2000 wordt nos langs de lijn voor de 5000ste keer uitgezonden. de presentatie van dit feestelijke rechtstreekse programma is in handen van tom blom, koos postema en felix meurders, alledrie oud-presentatoren van het programma.

tijdens de uitzending komen o.a. de volgende oude en huidige verslaggevers aan het woord: joop niezen (voetbal), jaap bax (voetbal), bert nederlof (voetbal), bep van hout (tennis), heinze bakker (wielrennen, voetbal en schaatsen), eddy poelmann (voetbal), jack van gelder (voetbal, boksen en atletiek), chris van leeuwen (voetbal), frits van turenhout (toto-overzicht) en geerhard de grooth (hockey). evert ten napel (voetbal, handbal, wielrennen) levert een bijdrage vanuit garmisch partenkirchen, waar hij verslag doet van het traditionele skischansspringen. iedere verslaggever geeft tijdens het programma zijn favoriete historisch fragment of hoogtepunt uit zijn tijd bij nos langs de lijn.

het is mogelijk de 5000ste uitzending van nos-langs de lijn bij te wonen op zaterdag 1 januari 2000. u bent vanaf 13.00 uur welkom in het restaurant van het mediacentrum op het mediapark te hilversum. de uitzending komt daar tussen 14.00 en 17.00 uur live vandaan.

wanneer u de uitzending wilt bijwonen verzoeken wij u zich voor 30 december aan te melden via het bijgevoegde antwoordformulier.

met vriendelijke groet,

petra steenhoff
nos-communicatie

5000ste nos-langs de lijn 1 januari 2000

aan: communicatie nos radio en televisie
petra steenhoff
faxnummer: 035 - 6774863

naam:

adres:

telefoonnummer:

namens:

schrijvende pers/fotograaf*

zal op 1 januari a.s. aanwezig zijn tijdens de rechtstreekse uitzending van de 5000ste nos-langs de lijn in het mediacentrum in hilversum.

* doorhalen wat niet van toepassing is

Deel: ' 5000ste uitzending NOS-Langs de Lijn '