AANGIFTE VAN OPLICHTING TEGEN BESTUUR SERVICEFLAT

Mogelijk grootste fraude zaak in Nederland ooit

MIDDELBURG, 20170905 -- Een landelijk bekende advocaat heeft namens zijn cliënt mevrouw M v/d K. aangifte gedaan van oplichting door het bestuur van de Middelburcht. De Middelburcht is een voormalige serviceflat waar meer dan 10 civiele rechtszaken lopen tussen eigenaren en bestuur. Hiermee krijgt de lopende rechtszaak tussen de Middelburcht en mevrouw M v/d K. een verrassende wending.

De advocaat werkt in deze zaak samen met misdaadverslaggever Jan A. Visser. Deze Middelburgse misdaadverslaggever werkt al jaren aan de Jachthaven zwendel, dit is een cold-case zaak uit de jaren 80 van de vorige eeuw. In beide zaken, de Middelburcht en de Jachthaven zwendel, stuitte de misdaadverslaggever op de penningmeester, een gepensioneerd advocaat, van de Middelburcht.

Het bestuur bestaat voorts uit mevrouw H. M. C. van D. uit Austerlitz, mevrouw K.N. uit Middelharnis en mevrouw A.A. uit Middelburg. Mevrouw van D. uit Austerlitz is de ex-echtgenote van de oprichter van de Stichting Dienstverlening Serviceflats (SDS) de heer Clemens B. In deze zaak is voorts aangifte gedaan tegen een voormalige locatie-manager van de Middelburcht. De voorzitter en de secretaris zijn beide als freelancer aan SDS verbonden. Eerder is de werkwijze van SDS al ruimschoots aan de orde gekomen in o.a. het NCRV programma ‘Altijd Wat’ en in het dagblad Trouw. Mevrouw A.A. uit Middelburg is het bestuurslid die zich hard maakte voor het binnenhalen en/of behouden van SDS in het bestuur van de Middelburcht.

Het is wellicht mogelijk dat het onderzoek van politie zich zal uitbreiden naar andere serviceflats of dat andere serviceflats het voorbeeld van mevrouw van der K. zullen volgen. Volgens de misdaadverslaggever is dit mogelijk slechts het topje van de ijsberg. Bij de Middelburcht zit er erg veel fout en de onderste steen zal en moet bovenkomen. Althans dit vertelde de misdaadverslaggever. ‘Volgende VvE vergadering in de gevangenis’ is inmiddels een veel gehoord grapje onder de eigenaren van een appartement in de Middelburcht. De misdaadverslaggever ontvangt graag tips in deze zaak op zijn mailadres info@misdaadonderzoeker.nl

Deel: ' Aangifte van oplichting tegen bestuur serviceflat '