Provincie Gelderland

Aanleg rotonde N 802 bij Barneveld

15 januari 1998

Nr. 99-017

De provincie begint met de aanleg van een rotonde in de provinciale weg N 802,de Scherpenzeelseweg, van Barneveld naar Scherpenzeel, bij de afrit van de A 30 en de Renswoudsestraatweg. De werkzaamheden starten 25 januari a.s. en duren naar verwachting tot 1 mei. Er wordt alleen gestart met het werk indien het weer dit toelaat.

Maatregelen
Om het werk goed te kunnen uitvoeren wordt de desbetreffende afrit van de A 30 en de Renswoudseweg ter plaatse afgesloten. Het verkeer op de A 30 wordt omgeleid via de voorliggende en de eerstvolgende afrit. De omleiding duurt van 25 januari tot 19 maart, of zoveel langer of korter als noodzakelijk. Het verkeer op de Renswoudseweg wordt omgeleid via de Postweg. Op de plaats waar de rotonde wordt aangelegd is een noodweg aangelegd, zodat het doorgaande verkeer op de N 802 zo min mogelijk hinder ondervindt.

Voor meer informatie kunt u terecht bij:
* de dienst Wegen, Verkeer en Vervoer, de heer C. van Iwaarden, e-mail c.iwaarden@prv.gelderland.nl
* de afdeling Communicatie, de heer H. Kelderman, tel. (026) 359 90 18, e-mail h.kelderman@prv.gelderland.nl

Deel: ' Aanleg rotonde N 802 bij Barneveld '