Retail Jaarprijs 1999

Ondernemers en winkelorganisaties kunnen zich weer aanmelden voor de Retail Jaarprijs. Evenals vorige jaren wordt de Retail Jaarprijs 1999 uitgereikt aan excellente winkelformules in twee categorieen. Een formuleprijs voor de beste individuele winkelier en een voor de beste formule in het grootwinkelbedrijf.

Omdat winkels of organisaties het op bepaalde onderdelen uitzonderlijk goed kunnen hebben gedaan, zijn er ook deelprijzen. De deelprijzen zijn onder meer Storemanager van het Jaar, Innovatief ondernemerschap, Instore Communicatie, Winkelinrichting, Informatie Technologie, Promotions en Arbozorg.

De sponsors van de deelprijzen zijn Hoofdbedrijfschap Detailhandel, Benschop Vormgevers van Winkelformules, Eurocard/Mastercard, Foruminvest Ontwikkeling van winkelprojekten en winkelcentra, Intres International Retail Support, Koninklijke Nederlandse Jaarbeurs en Trade Mart in Utrecht.

Bij het secretariaat van de Stichting Retail Jaarprijs kan een aanmeldingsformulier worden aangevraagd. Kandidaten kunnen t/m eind augustus inschrijven. In september worden de genomineerden bekend gemaakt. De prijsuitreiking vindt plaats op maandagavond 11 oktober, tijdens de vakbeurzen InterStore, Franchise Formule Beurs en IT in Retail in de Jaarbeurs te Utrecht.

De Stichting Retail Jaarprijs wordt bijgestaan door een Raad van Advies die gevormd wordt door mw A.H. van Arenthals-Kramer Freher, MKB-Nederland, drs J.G.B. Brouwer, Schuitema NV, drs ing. H.J. Gianotten, Economisch Instituut voor het Midden- en Kleinbedrijf, O. van Leeuwen, Euretco NV, drs E.E. van de Lustgraaf, Hoofdbedrijfschap Detailhandel.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de Stichting Retail Jaarprijs, Postbus 73, 1190 AB Ouderkerk a/d Amstel, tel: 020 453.95 83.

Amstelveen, 17 juni 1999

Deel: ' Aanmelding Retail Jaarprijs 1999 geopend '