ABN AMRO Bank N.V.
Public Relations (AA 1130)
Foppingadreef 22
1102 BS Amsterdam Zuidoost
The Netherlands
Tel. +31 (0)20 628 89 00
Fax. +31 (0)20 629 54 86
9 april 1999

ABN AMRO INTRODUCEERT DE AGRARISCHE BEDRIJFSPOLIS

ABN AMRO biedt in samenwerking met Topland Agrarische Verzekeringen de Agrarische BedrijfsPolis aan. Deze verzekering, die speciaal is ontwikkeld voor de agrarische sector, gaat uit van een unieke risico- benadering. De continuïteit van het bedrijf staat centraal, in plaats van uitkeringen van op zich staande schades.

De Agrarische BedrijfsPolis is meer dan alleen een pakketverzekering met standaardvoorwaarden. Door middel van een uitgebreide risicoanalyse wordt de persoonlijke en bedrijfssituatie in kaart gebracht en wordt een op maat gesneden bedrijfspolis samengesteld. Binnen één polis vallen zowel de bedrijfs- als de privé- verzekeringen. Met deze benadering is onderverzekering en dubbele dekking uitgesloten.

ABN AMRO heeft als financier van de agrarische sector een belangrijke positie verworven. De dienstverlening aan deze groep ondernemers wordt met de introductie van de Agrarische BedrijfsPolis verder uitgebreid.

Perscontacten:
Mw. Nanne van Nunen

Aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend

Deel: ' Abn Amro introduceert Agrarische Bedrijfspolis '