Persbericht

Diemen, 8 december 1999

ABN AMRO Participaties investeert in netpresence indivirtual media

Full service Internetbureau netpresence indivirtual media vindt in ABN AMRO Participaties een nieuwe sterke partner, en versterkt daarmee haar positie in de turbulente Internetmarkt.

Partners
De deelneming van ABN AMRO Participaties betekent voor netpresence indivirtual media een belangrijke versterking van de strategische slagkracht. "De juiste partners maken je als organisatie sterk. Zeker in zo'n sterk groeiende markt als de Internetmarkt. En in ABN AMRO Participaties heeft netpresence een partner gevonden waarmee we versneld onze ambitieuze doelstellingen kunnen realiseren", aldus Koos van der Weijde, managing director netpresence indivirtual media.

netpresence indivirtual media
Netpresence indivirtual media is een fullservice Internetbureau dat nieuwe media en e-commerce hanteert als strategisch instrument in een één-op-één marketingomgeving. Netpresence was in 1996 met de introductie van Freemail de voorloper in het aanbieden van gratis Internetdiensten. Sinds dit eerste initiatief heeft netpresence zich gespecialiseerd in de ontwikkeling van Internetdiensten en -producten en vormt voor middelgrote en grote ondernemingen een belangrijke partner bij de inzet van nieuwe media ter realisering van de bedrijfsdoelstellingen.

Netpresence indivirtual media ontwikkelde o.a. Internetsites voor Internet Society Nederland (Isoc), Elsevier bedrijfsinformatie, Tulip.com, Ernst & Young, Uni-Invest en Nedstat.


- EINDE BERICHT -

Achtergrondinformatie (niet voor publicatie):
netpresence indivirtual media
tel: 020 - 69 59 809
www.indivirtual.com

Deel: ' ABN AMRO investeert in Netpresence Indivirtual Media '




Lees ook