Accordeonvereniging Forzando: het nieuwe seizoen

Amsterdam Noord, 20130613 -- Accordeon vereniging Forzando uit Amsterdam-Noord begint het komende seizoen met het plaatsen van nieuwe leerlingen en orkestleden. Ben je enthousiast? dan mag je deze kans niet voorbij laten gaan!

[Accordeonvereniging Forzando]

Bij de accordeonopleiding worden veel technieken behandeld voor zowel de rechter als de linkerhand. Buiten de standaard klassieke school waarbij de techniek wordt ontwikkeld, komt ook de lichte muziek aan bod, met name de volksmuziek. De accordeonopleiding is gericht op samenspel als voorbereiding op het spelen in één van de orkesten.

Een andere mogelijkheid is om accordeonles te nemen zonder later in een orkest te moeten plaatsnemen. Deze mogelijkheid is er alleen zolang er plaats is. De eerste maand is de accordeonles gratis! Accordeonhuur (€ 15,00 per maand) is mogelijk zolang de voorraad strekt.

Op de Open Huisdagen van 17 en 18 september is het mogelijk om de repetities van de orkesten bij te wonen of mee te spelen. Tijdens de accordeonlessen kan men ook binnenlopen.

[Accordeonvereniging Forzando]

De lessen worden gegeven op dinsdag van 19:00 tot 20:30 uur en op woensdag van 17:00 tot  21:00 uur.

De orkestrepetities zijn op dinsdag van 19:00 tot 20:30 (B-orkest), dinsdag van 20:45 tot 22:15 (A-orkest) en woensdag van 19:00 tot 20:30 (opleidingsorkest)

Meer informatie kunnen de dirigenten en docenten geven (036-5343603 of verzijde@muzorholland.nl) of het bestuur van de Forzando (06-17774112 of bestuur@forzando.org).

Deel: ' Accordeonvereniging Forzando het nieuwe seizoen '