Active Storage biedt nieuwe oplossingen voor workflows met verbeterde prestatie

Maakt platformonafhankelijke, gedeelde opslagproductiviteit vrij voor gebruikers van Adobe Premiere Pro

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- 20110909 --

Active Storage heeft vandaag bekendgemaakt dat gebruikers van Adobe® Premiere® Pro CS5.5 software nu volledig kunnen profiteren van de opslagoplossingen ActiveSAN en ActiveRAID. Active Storage zal deze oplossing presenteren op het IBC2011 congres.

“Active Storage bestuurt de gezamenlijke media-workflow-infrastructuur voor de meeste erkende post- en omroepmerken over de hele wereld”, aldus Alex Grossman, oprichter en president van Active Storage. “De vraag naar geoptimaliseerde ondersteuning van Adobe Premiere Pro CS5.5 is aanzienlijk gestegen. We zijn trots dat we vandaag mogen aankondigen dat we de verbeterde prestatie en gebruikerservaring voor gebruikers van Adobe Premiere Pro CS5.5 kunnen aanbieden op ActiveSAN en ActiveRAID.”

Gebruikers van Adobe Premiere Pro CS5.5 kunnen nu profiteren van een workflow met hoge doorvoer en gedeelde opslag, zonder dat ze ingewikkelde installaties en configuraties uit hoeven te voeren of zich zorgen hoeven te maken over compatibiliteit. Gebruikers kunnen van opnemen tot bewerken, voltooien en playout (transmissie) werken met samenwerking op bestandsniveaus in een media-geoptimaliseerde gedeelde omgeving met gemengde platformen, waardoor ongekende productiviteit vrijkomt en er geen opslageilanden en gebruikers zonder verbinding meer zijn. Werkgroepen kunnen worden opgeschaald van slechts een paar gebruikers tot honderden, met voorspelbare prestatie en uiterst grote betrouwbaarheid.

“De oplossingen van Active Storage zijn een effectieve manier voor gebruikers van Adobe Premiere Pro om bestanden uit te wisselen en samen te werken binnen een video-geoptimaliseerde workflow”, aldus Bill Roberts, directeur Professional video and audio product management bij Adobe. “Klanten kunnen gebruik maken van Adobe Premiere Pro, After Effects®, en Adobe Photoshop® in ontwikkelende media- en omroep-workflows.”

ActiveSAN en ActiveRAID, gecombineerd met Active's eenvoudig te gebruiken administratie- en bewakingstools, stellen gebruikers van Adobe in staat een enorme workflow-productiviteit vrij te maken door gebruikers toe te staan bedrijfsmiddelen te bekijken, delen en opbouwen binnen een met video uitermate geoptimaliseerd en krachtig Storage Area Network, waardoor gebruikers van Mac en Windows onbelemmerd kunnen samenwerken met de door hun gekozen mediahulpmiddelen.

De oplossing zal op IBC2011 worden tentoongesteld in de Adobe-stand (Hal 7, Stand 7.G27). Er worden ook oplossingen van Active Storage tentoongesteld in de Active Storage/Global Distribution-stand (Hal 7, Stand 7.G16).

Meer informatie over ActiveSAN vindt u op de website van Active Storage: https://www.activestorage.com/activesan.

Over Active Storage:

Active Storage, Inc. is de innovatieve opslagleider voor media en creatieve professionals, omroep-, postproductie-, online- en archiefoplossingen. Producten van Active Storage zijn snel, betrouwbaar en eenvoudig in het gebruik en leveren een gebruikerservaring die het beste is in de industrie, waarbij een prijswinnend industrieel ontwerp, ongeëvenaarde snelheid, betrouwbaarheid en klantenservice met elkaar worden gecombineerd. Het eenvoudige gebruik en de sterke prestatie zorgen ervoor dat Active Storage de eerste keus is voor complexe professionele opslagtoepassingen. Kijk voor meer informatie op: https://activestorage.com

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:
Active Storage