Gemeente Heumen

(voor het laatst bijgewerkt op 23 maart 2000)
Woningbouwvereniging zich terughoudend willen opstellen in een Op 21 maart heeft deze krant het verhaal van de Maldense Bea Annink die in Duitsland een MRI-scan liet maken in verband met hernia omdat de wachttijd in Nederland enkele maanden bedroeg en het commentaar van de huisarts die vindt dat het tijd is voor actie. Volgens de krant van 22 maart zal de reconstructie van de Hoogstraat in Overasselt toch over de hele lengte plaats vinden en niet over twee gedeelten. Verder: het Nieuwjaarsfeest van de Baha'ï-gemeenschap. Op 23 maart schrijft De Gelderlander dat wegenbouwbedrijf Braam het niet eens is met de gunning van de reconstructie van de Rijksweg in Malden aan concurrent Braam. Op 7 april gaat een arbitragezaak dienen. Ook op 23 maart de afsluiting van de Bosweg voor auto's. Op 14 maart schrijft Regiodiek over vijf jaar Vrijwillige Thuishulp in Overasselt.
In Regiodiek van 21 maart de volgende onderwerpen: het bestuur van de Dorpsopera wil het batig saldo besteden aan een cultureel doel in het dorp; de Woningbouwvereniging bood de kinderen van de basisschool in Overasselt een cadeau aan voor de overlast tijdens de bouwactiviteiten naast hen; een verslag van de vergadering van de Ouderenbond in Overasselt een open dag op de Regenboog en diverse andere zaken.

Zoekwoorden:

Deel: ' Actualiteiten gemeente Heumen in Regiodiek '