Adelheid van der Werf Country Manager Benelux Adobe Systems

Amsterdam, 14 december 1999 - Adobe Systems (Nasdaq:ADBE) heeft Adelheid van der Werf benoemd tot Country Manager voor de Benelux. In deze functie is Adelheid eindverantwoordelijke voor alle activiteiten van Adobe Systems op de Benelux markt. Voorheen was zij werkzaam als Marketing Manager voor de Benelux.

Adelheid heeft de laatste maanden als interim Country Manager reeds een waardevolle bijdrage geleverd door zowel het Benelux team als de business draaiende te houden, na het overlijden van haar voorganger. Het vierde kwartaal is voor Adobe in zowel Nederland als België een zeer goed kwartaal geweest en ook voor het komende jaar zijn de vooruitzichten goed. Totdat een nieuwe Marketing Manager gevonden is, zal Adelheid ook als Marketing Manager werkzaam blijven.

Adelheid is sinds het begin van 1991 werkzaam bij Adobe Systems en heeft daar de volgende posities bekleed:

- European Product Manager

- Channel Development Manager

- Marketing Manager
Voordat zij bij Adobe in dienst kwam, heeft Adelheid tevens voor een software dealer en distributeur gewerkt. Van oorsprong is Adelheid grafisch vormgever.

Bij Text 100, het PR-bureau van Adobe, hebben zich ook enkele veranderingen voorgedaan. Roel-Jan Mouw (Account Manager) heeft Text 100 verlaten, en daarmee het Adobe Systems Benelux account. Het account Adobe Systems Benelux is overgenomen door Jeroen Breuer (Account Manager) en Evelien van Waveren (Account Executive).

Over Adobe
Adobe Systems Europe Ltd. is gevestigd in Edinburgh, Schotland. Adobe Systems Incorporated, gevestigd in San Jose, Californië, ontwikkelt en ondersteunt producten die mensen helpen op een creatievere en zinvollere wijze uitdrukking te geven aan en gebruik te maken van informatie met behulp van alle gedrukte en elektronische media. Adobe werd in 1982 opgericht en was één van de bedrijven die de DTP-revolutie ontketenden. Tegenwoordig biedt het bedrijf topproducten aan op het gebied van toepassings-software en speciale producten voor het creëren en distribueren van visueel rijke communicatiematerialen. Het bedrijf stelt zijn volgens de normen van de computerindustrie ontwikkelde technologieën in licentie ter beschikking aan de belangrijkste hardware-fabrikanten, software-ontwikkelaars en service providers en biedt geïntegreerde software-oplossingen aan grote en kleine bedrijven aan. Meer informatie en de volledige versies van deze persberichten zijn beschikbaar via Adobe's websites www.adobe.nl en www.adobe.be.

Voor publicatie kunt u de volgende gegevens opnemen: Adobe Systems Benelux
URL: www.adobe.nl of www.adobe.be