Advanza, dé makelaar tussen consument en ondernemer, start in nieuwe branches

Amsterdam, 20170914 -- Voor ondernemers is het elke dag een uitdaging om klanten te werven. Advanza is een uitkomst voor ondernemend Nederland, want zij brengt ondernemers in contact met nieuwe klanten. Advanza helpt jaarlijks 200.000 klanten aan de beste vakman: van aannemers tot cateraars. Door de aanhoudende groei gaat Advanza nu van start in nieuwe branches.

Advanza, dé partner voor MKB-marketing start in nieuwe branchesKarim Amrani, partner van Advanza: “Voor een kleine ondernemer als ik is de dienst van Advanza Ideaal. (..) Ik kan mij bezighouden met de waar ik goed in ben, terwijl Advanza mij aan nieuwe klanten helpt." Advanza is momenteel actief in ruim 100 branches en blijft groeien. De vraag in vooral de Bouwbranche neemt dusdanig toe, door de aantrekkende economie, dat Advanza deze zomer zes nieuwe branches toevoegt aan haar dienstenpakket. Vanaf nu kunnen klanten en Professionals rekenen op Advanza in de volgende branches:

Liftonderhoud
Cocktail-Catering
Meubelmakers
Warmtepomp-installatie
Woningontruiming
Detachering

Verwacht wordt dat Advanza voor oktober meer dan 300 klanten heeft geholpen in de bovengenoemde branches.

Advanza is een bemiddelingsplatform: Wij brengen vraag en aanbod tussen consumenten en bedrijven samen. Op Advanza.nl kun je ons vertellen welke opdracht je wilt laten uitvoeren. Je ontvangt gratis offertes van geselecteerde professionals. Daarnaast levert Advanza opdrachten aan ondernemers op de Nederlandse en Belgische markt. Dit doet Advanza niet zoals andere partijen alleen in B2C sectoren, maar ook in vele B2B sectoren. Door het succes van alle ondernemers die onze opdrachten ontvangen is Advanza marktleider in Nederland in het B2B segment.

Deel: ' Advanza, dé partner voor MKB-marketing start in nieuwe branches '